اتاق خاطراتم...

اینجـا منـ  مینویسم...خودم را...لحظه هایم را...عصبانیتـم را...دلتنگی هایم را...غرغر هایم را

گـله هایی ک هیچـ گاه ب زبانـ آورده نمیشوند و مدامـ نوِشته میشوند

چیزهایی ک روزی آزارمـ میداده...خودم را...تو را... او را...همه را

توی آشفته ترینـ لحظاتـ هم مرا ببینی ظاهرم آرام اَستـ

اما اینجا کلمه هام فریاد استـ... اینجا مالـ منـ استـ...مالـ خودم

هر جور دلم بخواهد توشـ مینویسم تا آرامم کند وقتی صدا کم می آورم...

وقتی دردم میگیرد...

وقتی بغضـ میکنم...

وقتی میمیرمـ....

اینجا اتاق خاطرات ترکـ خورده منـ استـ.

به دختربودنت افتخارکن...

دلایلی که به دختر بودنت افتخار کنی



*
هیچ وقت مجبور نیستی به تعداد موهای سرت بری خواستگاری. کافیه فقط یه «بله» کوچولو بگی اونم با هزار منت و ناز و کرشمه.

*
هیچ موجود دیگه ای مثل تو تا این حد ریزبین و با دقت نیست که در یک نگاه، مارک کفش زری خانم یا مدل موهای کبری جون رو بفهمه.

*
خوب می تونی نقش بازی کنی.

*
آنقدر زود همه چی رو می گیری که شش سال زودتر از آقایون به تکلیف می رسی.

*
بزرگترین پوئن: خیالت از بابت سربازی راحته! صد سال سیاهم که دانشگاه قبول نشی ککت نمی گزه.

*
تو اماکن عمومی با خیال راحت می تونی جیغ و داد راه بندازی چون به هر حال کی وجودشو داره که رو یه دختر صداشو و احیانا خدایی نکرده دستشو بلند کنه؟!!

*
بهشتم که زیر پای امثال شماست.

*
فقط تویی که می دونی بوی خاک بارون زده تو شبای پاییزی چه جوریه.

*
از قدیم گفتن: پشت هر مرد موفقی زنی با ذکاوت بوده.

*
هیچ کی نمی دونه دقیقا تو فکرت چی می گذره؟ فروید، پدر روانشناسی جهان گفته: بزرگترین سوالی که هرگز پاسخ داده نشده و من هم هرگز پاسخ آن را نیافته ام این است که یک زن چه می خواهد؟

*
چندتا از جنگ های بزرگ تاریخ جهان به خاطر عشق شدید مردها به جنس تو بوده.

*با اینکه از مردها ضعیف تری ولی لازم نیست صدتا کلاس کاراته و تکواندو و از این جور چیزا بری... به یه چنگ و گیس کشی بسنده می کنی.


امام رضا نوکرتم ...

 کیا دوست داشتن الان اینجا بودن؟ 

بی تفاوت

مرسی ستاره جون 

تقدیم به تو عزیزم

ریحانه جون به جمع ما خوش اومدی عزیزم

شاید...

شايد کسي رو که باهاش خنديدي يه روزي فراموش کني


ولي کسي رو که به خاطرش گريه کردي هيچوقت فراموش نميکني...


تعهد

عهد داشتن قشنگه حتی تعلق داشتن ... !!

اینکه بدونی مال کسی هستی،

سهم کسی هستی و اونم مال توئه،

حق توئه ... !!

مهم نیس این تعهد امضاء بشه تو یه کاغذ پاره ... !!

اصلش جای دیگه سند خورده وسط دلاتون ♥

تو ....

5 تا از بزرگترین کلمات : من نمیخوام از دستت بدم.
۴ تا از دوست داشتنی ترین کلمات : تو برام مهم هستی.
۳ تا کلمه ی شیرین : تورو تحسین میکنم.
۲ تا کلمه ی شگفت انگیز : دلتنگت هستم.
۱ کلمه که از همه مهمتره : “تو”

آه

اشکهایم...


  

اشک هایم چه بچه شده اند .. !

گونه هایم را با سُرسُره اشتباه گرفته اند .. !
هی با یاد 
تو ، از گوشه ی چشمانم

سُر می خورند ... !

دلتنگی...

گاهی به دلتنگی خدا فکر میکنم...

اگه دو روز مخاطب خاصمون جوابمونو نده چقدر بی قراریم؟

تازه اگه یکی دوروبرت باشه که هی بگه: نگفتم به دردت نمیخوره؟ ولش کن بابا...

اما هرچی بگن بازم دلتنگ مخاطب خاصیم و هی میزنگیم...

حالا بیبن خدا که ایییین همه ارج و قرب و بزرگی بین همه آفریده هاش بهمون داده چه حالی میشه

 وقتی چشم به راه دو رکعت نمازمون میمونه و ما....

تصور کن حالشو پیش شیطون و بقیه فرشته ها

... خیلی تنهاس مگه نه؟؟؟

به افتخاردهه هفتادیا...

به افتخاردهه هفتادیا:

دهه ی هفتاد یعنی زیزی گولو

یعنی بستنی توپی

یعنی مداد شمعی

یعنی پی اس 2006

یعنی کلاه قرمزی وآقای مرجی

یعنی توپ پلاستیکی قرمز با کتونی دبل

یعنی بابا آمد نان آورد...

یعنی بخوانیم وبنویسیم

یعنی پیک شادی

یعنی مداداِستدلِر

یعنی سیم کارت ایرانسل

یعنی نابرده رنج و وضعیت سفید

یعنی پت و مت،فوتبالیستا

یعنی پفک نمکی

یعنی آدامس خرسی

یعنی پول برره ای

یعنی قصه های مجید

یعنی من یعنی تو

یعنی همه ی ما دهه هفتادیا

بغض نفهم

با من لج نکن بغض نفهم! این که خودت را گوشه ی گلو قایم کنی، 

چیزی را عوض نمیکند بلاخره یا اشک میشوی 

در چشمانم یا عقده ای در دلم!

 هر دو را زیاد دارم، حق انتخاب با توست

رفیق


دلم هوس یک دوست قدیمی کرده يک رفیقِ شش دانگ یک آرامِ دل ،

کسی که امتحانش را در رفاقت پس داده و دیگر محک زدن و زیر و رو کردنی در کار نباشد 

رفیقی که من نگویم و او بشنود...ﺑﺨﻮﺭﻡ و حجــم بغضم را در خنده ام ببیند...

رفیقی که بگویمش برو اما بماند و نرود ،وقتی که ماندنش آرامم ﻣﻴﻜﻨﺪ

حالم بده...

نمـــــیـدانــــی ،

چه دردی دارد !

وقـــتـی

حــــالـم

در واژه هــا هــم نــمی گنــــجــد …!

خر----


تو هر زمینه ای خر شدیم ، به جز “خرپولی” !

نشونی..

چهارشنبه کلیدم رو یه جا گذاشته بودم

دیروز رفتم ببینم پیدا میشه

یارو گفت مشخصات بده، گفتم چند تا کلیدوصله به یه حلقه.

 گفت خودشه، بیا بگیر !

چشمانم...

دلـتنگی‌هایـم را

زیـر دوش حمّــام می‌بَـرم،

بُـغـضـم را

میـان شُـرشُـر آبِ داغ می‌تـرکـانـم،

تا همـه فـکـر کننـد

قرمـزیِ چشمـانـم

از دم کـردنِ حمّـام است!!!!!!


خدایا...


خدایا…


کاش اعتراف کنی


… جهنمی در کار نیست…


برای ما همین روزهای برزخی زمینی کافیست.

کدمش؟


کدومش؟؟؟

خوبی؟؟؟؟؟؟

"خوبــــــــــــــی؟"

گاهی با تمام تکرار بودنش غوغا میکند...!

و در جوابش میتوان بزرگترین دروغها را گفت...

" خوبــــــــــــم"

تنهایی ...

سختی تنهایی رو وقتی فهمیدم 

که مترسک به کلاغ میگفت

نوکم بزن ولی تنهام نزار...

خدایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا:

یگ مرگ بدهکارمو هزار آرزو طلبکار...

یا طلبت را بگیر یا طلبم رو بده!

متن آهنگ وبلاگ

متن آهنگ جدید وبلاگ به نام : بی تو چه کنم از حمید عسکری  :

من بی تو چه کنم ای آرام دلم دلتنگ توام غزلم

از یادت چو روم می سوزد جگرم غم آید به سرم

نمی‌دونم که می دونی که چقدر جدایی سخته

اگه قسمت من اینه نمی‌گم گناه بخته حرف تازه ای ندارم که از این فاصله رد شم

جون به لب شدم که شاید تو بگی می‌مونی پیشم

……….

 

شنبه چی کار کنم؟

امروز صبح خواب موندم

نرفتم پادگان

شنبه دهنم سرویسه

دوست من...

دوست واقعی مثل صبح میمونه،نمیشه تمام روز داشتش

ولی مطمئن هستی که فردا،روز بعد،هفته بعد،سال بعد،

 و تا ابدهست

و برای من "تو" یک صبح قشنگی!

توبه

خیلی سخته برای اینکه به یکی کمک کنی

ابروی خودتو ببری( من این کاره نیستم ولی مجبور شدم)

+اومدم عذاب وجدانمو خوب کنم بد تر شد

خدا منو میبخشه چون فقط به خاطر اون این کارو کردم

 

ﺍﮔﻪ ﻧﯿﺴﺘﯽ

ﺍﮔﻪ ﻣَﺮﺩﯼ ... ؟ !!
ﻣَﺮﺩ ﺑﻤﻮﻥ ... ﺍﮔﻪ ﻧﯿﺴﺘﯽ ... ﻧﺎﻣَﺮﺩﯼ ﻧﮑﻦ ... !!
ﺍﮔﻪ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ... ؟ !!
ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻤﻮﻥ ... ﺍﮔﻪ ﻧﯿﺴﺘﯽ ... ﺗﻨﻬﺎﺵ ﻧﺬﺍﺭ ... !!
...
... ﺍﮔﻪ ﻧﺠﯿﺒﯽ ... ؟ !!
ﻧﺠﺎﺑﺖ ﮐُﻦ ... ﺍﮔﻪ ﻧﯿﺴﺘﯽ ... ﻫﺮﺯﮔﯽ ﻧﮑﻦ ... !!
ﺍﮔﻪ ﻋﺎﺷﻘﯽ ... ؟ !!
... ﻋﺎﺷﻖ ﺑﻤﻮﻥ ... ﺍﮔﻪ ﻧﯿﺴﺘﯽ ... ﺣُﺮﻣﺖِ ﻋﺸﻘﻮ ﻧَﺸﮑَﻦ !...

نه خدایی می دونستید؟


آیا میدانستید انسانهایی که بیشتر عمر میکنند دیرتر میمیرند ؟!!

نه خدایی می دونستید؟