به دختربودنت افتخارکن...
دلایلی که به دختر بودنت افتخار کنی
*هیچ وقت مجبور نیستی به تعداد موهای سرت بری خواستگاری. کافیه فقط یه «بله» کوچولو بگی اونم با هزار منت و ناز و کرشمه.
*هیچ موجود دیگه ای مثل تو تا این حد ریزبین و با دقت نیست که در یک نگاه، مارک کفش زری خانم یا مدل موهای کبری جون رو بفهمه.
*خوب می تونی نقش بازی کنی.
*آنقدر زود همه چی رو می گیری که شش سال زودتر از آقایون به تکلیف می رسی.
*بزرگترین پوئن: خیالت از بابت سربازی راحته! صد سال سیاهم که دانشگاه قبول نشی ککت نمی گزه.
*تو اماکن عمومی با خیال راحت می تونی جیغ و داد راه بندازی چون به هر حال کی وجودشو داره که رو یه دختر صداشو و احیانا خدایی نکرده دستشو بلند کنه؟!!
*بهشتم که زیر پای امثال شماست.
*فقط تویی که می دونی بوی خاک بارون زده تو شبای پاییزی چه جوریه.
*از قدیم گفتن: پشت هر مرد موفقی زنی با ذکاوت بوده.
*هیچ کی نمی دونه دقیقا تو فکرت چی می گذره؟ فروید، پدر روانشناسی جهان گفته: بزرگترین سوالی که هرگز پاسخ داده نشده و من هم هرگز پاسخ آن را نیافته ام این است که یک زن چه می خواهد؟
*چندتا از جنگ های بزرگ تاریخ جهان به خاطر عشق شدید مردها به جنس تو بوده.
*با اینکه از مردها ضعیف تری ولی لازم نیست صدتا کلاس کاراته و تکواندو و از این جور چیزا بری... به یه چنگ و گیس کشی بسنده می کنی.
امام رضا نوکرتم ...
کیا دوست داشتن الان اینجا بودن؟
ریحانه جون به جمع ما خوش اومدی عزیزم

شاید...
شايد کسي رو که باهاش خنديدي يه روزي فراموش کني
ولي کسي رو که به خاطرش گريه کردي هيچوقت فراموش نميکني...

تعهد
عهد داشتن قشنگه حتی تعلق داشتن ... !!
اینکه بدونی مال کسی هستی،
سهم کسی هستی و اونم مال توئه،
حق توئه ... !!
مهم نیس این تعهد امضاء بشه تو یه کاغذ پاره ... !!
اصلش جای دیگه سند خورده وسط دلاتون ♥
تو ....
اشکهایم...
اشک هایم چه بچه شده اند .. !
گونه هایم را با سُرسُره اشتباه گرفته اند .. !
هی با یاد تو ، از گوشه ی چشمانم
دلتنگی...
به افتخاردهه هفتادیا...
بغض نفهم
با من لج نکن بغض نفهم! این که خودت را گوشه ی گلو قایم کنی،
چیزی را عوض نمیکند بلاخره یا اشک میشوی
در چشمانم یا عقده ای در دلم!
هر دو را زیاد دارم، حق انتخاب با توست
رفیق
دلم هوس یک دوست قدیمی کرده يک رفیقِ شش دانگ یک آرامِ دل ،

حالم بده...
نشونی..
دیروز رفتم ببینم پیدا میشه
یارو گفت مشخصات بده، گفتم چند تا کلیدوصله به یه حلقه.
گفت خودشه، بیا بگیر !
چشمانم...
دلـتنگیهایـم را
زیـر دوش حمّــام میبَـرم،
بُـغـضـم
را
…
میـان شُـرشُـر آبِ داغ میتـرکـانـم،
تا همـه فـکـر کننـد
قرمـزیِ چشمـانـم
از دم کـردنِ حمّـام است!!!!!!

خوبی؟؟؟؟؟؟
"خوبــــــــــــــی؟"
گاهی با تمام تکرار بودنش غوغا میکند...!
و در جوابش میتوان بزرگترین دروغها را گفت...
" خوبــــــــــــم"
تنهایی ...
سختی تنهایی رو وقتی فهمیدم
که مترسک به کلاغ میگفت
نوکم بزن ولی تنهام نزار...
خدایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا:
یگ مرگ بدهکارمو هزار آرزو طلبکار...
یا طلبت را بگیر یا طلبم رو بده!
متن آهنگ وبلاگ
متن آهنگ جدید وبلاگ به نام : بی تو چه کنم از حمید عسکری :
من بی تو چه کنم ای آرام دلم دلتنگ توام غزلم
از یادت چو روم می سوزد جگرم غم آید به سرم
نمیدونم که می دونی که چقدر جدایی سخته
اگه قسمت من اینه نمیگم گناه بخته حرف تازه ای ندارم که از این فاصله رد شم
جون به لب شدم که شاید تو بگی میمونی پیشم
……….
شنبه چی کار کنم؟
دوست من...
دوست واقعی مثل صبح میمونه،نمیشه تمام روز داشتش
ولی مطمئن هستی که فردا،روز بعد،هفته بعد،سال بعد،
و تا ابدهست
و برای من "تو" یک صبح قشنگی!
توبه
ابروی خودتو ببری( من این کاره نیستم ولی مجبور شدم)
+اومدم عذاب وجدانمو خوب کنم بد تر شد
خدا منو میبخشه چون فقط به خاطر اون این کارو کردم
ﺍﮔﻪ ﻧﯿﺴﺘﯽ
ﻣَﺮﺩ ﺑﻤﻮﻥ ... ﺍﮔﻪ ﻧﯿﺴﺘﯽ ... ﻧﺎﻣَﺮﺩﯼ ﻧﮑﻦ ... !!
ﺍﮔﻪ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ... ؟ !!
ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻤﻮﻥ ... ﺍﮔﻪ ﻧﯿﺴﺘﯽ ... ﺗﻨﻬﺎﺵ ﻧﺬﺍﺭ ... !!
...
... ﺍﮔﻪ ﻧﺠﯿﺒﯽ ... ؟ !!
ﻧﺠﺎﺑﺖ ﮐُﻦ ... ﺍﮔﻪ ﻧﯿﺴﺘﯽ ... ﻫﺮﺯﮔﯽ ﻧﮑﻦ ... !!
ﺍﮔﻪ ﻋﺎﺷﻘﯽ ... ؟ !!
... ﻋﺎﺷﻖ ﺑﻤﻮﻥ ... ﺍﮔﻪ ﻧﯿﺴﺘﯽ ... ﺣُﺮﻣﺖِ ﻋﺸﻘﻮ ﻧَﺸﮑَﻦ !...
نه خدایی می دونستید؟
آیا میدانستید انسانهایی که بیشتر عمر میکنند دیرتر میمیرند ؟!!
نه خدایی می دونستید؟



خوش آمدید