کانال تلگرام

از این پس مطالب مارا در کانال تلگرام به آدرس زیردنبال کنید

 @delneveshte1392

هر روز یک جایزه برای بازدید کنندگان

سلام

به وبلاگ خودتون خوش آمدید

موافقین؟

ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﻮﯼ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﺍﻭﻝ ﺍﺯﺷﻮﻥ ﺑﺪﺕ ﻣﯿﺎﺩ ﯾﻪ ﺭﻭﺯﯼ، ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﻣﯿﺸﻦ ! موافقین؟

لطف

لـــــــــــــــــــــــطــــــــــــــــــــــــــــــــــف 

یکی اینو برام معنی کنه !!!!!!!

به نظر من لطف میشه بی احترامی فحش و دری وری ، مسخره کردن ، امیدوار کردن به کمک و بعدش زدن زیرش 

و در کل حس خود گوه  پنداری یادم رفتن دروغ گفتن سر کار گذاشتن 

فعلا همینا به ذهنم رسید

شما هم کمک کنید  !!!!!!!!!!

علاج بی تابی

شخصی نزد حکیم رفت و گفت :
ای حکیم ، من خیلی بیتابم
.
.
.
.
.

.

.


.
.
حکیم تابی به او داد و گفت این را در حیاط خانه وصل کن..!!!

آن مرد رفت و دیگر بی تاب نبود ...

بوس

اولین کسی که میخوای محکم بغلش کنی کیه????
خدایی بدون اینکه به پایین نگاه کنی ی عدد از 1تا 17 انتخاب کن
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.ادامه مطلب را بخون

ﺩﻟﯿﻞ ﻣﺮﮔﺘﻮ ﺑﺪﻭﻥ

ﮐﺪﻭﻡ ﻣﺎﻩ ﺑﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﻭﻣﺪﯼ ﺑﻨﻮﯾﺲ ﻭ ﺩﻟﯿﻞ ﻣﺮﮔﺘﻮ ﺑﺪﻭﻥ !!...
..
..
..
..
..
..
ﻓﺮﻭﺭﺩﯾﻦ / ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺗﻮ ﺍﺯ ﺗﺸﻨﮕﯽ ﺗﻮ ﺑﯿﺎﺑﻮﻥ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ !!
ﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺖ / ﺗﻮ ﻧﻤﯿﻤﯿﺮﯼ ﻭ ﻟﻘﺐ ﻧﻤﯿﺮ ﻣﻮﺀﻣﻨﯿﻦ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺟﻨﺘﯽ
ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ !!
ﺧﺮﺩﺍﺩ / ﯾﮑﯽ ﻣﯿﮕﻮﺯﻩ ﻭ ﺗﻮ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻣﯿﺨﻨﺪﯼ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ .. ﺗﺎﺯﻩ ﺭﻭ
ﺳﻨﮓ ﻗﺒﺮﺕ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﻦ :
| ﻧﺴﯿﻤﯽ ﺁﻣﺪ ﻭ ﮔﻠﯽ ﺑﺮ ﺑﺎﺩ ﺭﻓﺖ |
ﺗﯿﺮ / ﺍﺯ ﮔﺮﺳﻨﮕﯽ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ ...
ﻣﺮﺩﺍﺩ / ﺑﺎ ﺩﻋﻮﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ ﻭﻟﯽ ﺟﺎﺕ ﺗﻮ ﺑﻬﺸﺘﻪ !!
ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ / توام مثه خردادیا میمیری
ﻣﻬﺮ / ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﯾﻪ ﮐﺘﮏ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺩﺭﺳﺖ ﻭ ﺣﺴﺎﺑﯽ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ
ﺁﺑﺎﻥ / ﺗﻮ ﺭﺍﻩ ﺩﺳﺸﻮﯼ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ ... ِ:D
ﺁﺫﺭ / ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺍﻻﻧﻢ ﺟﻨﺎﺯﻩ ﺑﻪ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﯿﺎﯼ
ﺩﯼ / ﯾﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻋﺼﺒﯽ ﻣﯿﺸﯽ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺩﺍﺩ ﺯﺩﻥ ﻣﯿﮕﻮﺯﯼ
ﻭ ﺍﺯ ﺷﺮﻡ ﺁﺏ ﻣﯿﺸﯽ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ ...
ﺑﻬﻤن / تو انقدر گلی که چشم میخوری میمیری
ﺍﺳﻔﻨﺪ / ﺗﻮ ﯾﮏ ﺳﺎﻋﺘﺖ ﻣﻮﻧﺪﻩ ... ﺩﺍﺭﻥ ﮐﺎﺭﺍﺕ ﺭﻭ ﺭﺩﯾﻒ می کنن!!!!!!

میخوام زن بسونم

ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﺑﺎ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﻮﺏ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﻨﻢ !!!
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺩﺧﺘﺮ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﻫﺎﯼ ﻋﺰﯾﺰ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺯﯾﺮ ،
ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﯿﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻮﻫﺮ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﻋﻼﻡ ﻧﯿﺎﺯ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ
ﺧﺼﻮﺻﯽ ﺑﻬﻢ pm ﺑﺪﯾﺪ ...

برو ادامه مطلبو بخون

لذت ببر

از همین امروز ، وقتی بچه هایمان به مدرسه می روند ،به ایشان می گوییم:

عزیزم ! من نمی خواهم تو بهترین باشی ، فقط می خواهم تو خوشحال و خوشبخت باشی .

اصلا مهم نیست که همیشه نمره ی 20 بگیری ،جای 20 می توانی 16 بگیری اما از دوران مدرسه و کودکیت لذت ببر.

عزیزم :از "ترین" پرهیز کن ، چرا که خوشبختی جایی هست که خودت را با کسی مقایسه نکنی.
حتی نخواه خوشبخت ترین باشی .
بخواه که خوشبخت باشی و برای این خواستت تلاش کن.
همین.

یادمان هست که از وقتی به دنبال پسوند "ترین" رفتیم، خوشبختی از ما گریخت. از 19/75 لذت نبردیم چون یکی 20 شده بود.
از رانندگی با ماشین های ارزان قیمت و ... لذت نبردیم چون ماشین های مدل بالاتری در خیابان ، در حال خود نمایی بود.
از بودن کنار عشقمان لذت نبردیم چون مدرک تحصیلی و پول توی جیب او ، کمتر از بسیاری دیگر بود.

همچنین ، از خانه مان ، از شغلمان ، از درآمدمان ، از خانواده و دوستانمان و....
می خوام بگو یم تحت تاثیر آموزه های غلط ، بسیاری از ما فقط به "بهترین،بیشترین و بالاترین" چسبیدیم ، در نتیجه تبدیل به انسان هایی افسرده و همیشه نالان شدیم.

شاید لازم است یا بهتر بگویم وقت ان است که در آموزه های غلط تجدید نظر کنیم و تغییر جهت بد هیم ، تا حداقل اجازه ندهیم که نحسیِ "ترین" دامن بچه هایمان رو بگیرد .

نویسنده : خانم میلانی

انشاء

نشاء یک بچه دبستانی در مورد ازدواج

نام : كمال

كلاس : دبستان
موزو انشا : عزدواج!

هر وقت من یك كار خوب می كنم مامانم به من می گوید بزرگ كه شدی برایت یك زن خوب می گیرم.تا به حال من پنج تا كار خوب كرده ام و مامانم قول پنج تایش را به من داده است.

حتمن ناسرادین شاه خیلی كارهای خوب می كرده كه مامانش به اندازه استادیوم آزادی برایش زن گرفته بود. ولی من مؤتقدم كه اصولن انسان باید زن بگیرد تا آدم بشود ، چون بابایمان همیشه می گوید مشكلات انسان را آدم می كند.در عزدواج تواهم خیلی مهم است یعنی دو طرف باید به هم بخورند. مثلن من و ساناز دختر خاله مان خیلی به هم می خوریم.

از لهاز فكری هم دو طرف باید به هم بخورند، ساناز چون سه سالش است هنوز فكر ندارد كه به من بخورد ولی مامانم می گوید این ساناز از تو بیشتر هالیش می شود.

ادامه 

ادامه نوشته

مبارک باشه !!!!!!!!!!!!!

تقدیم به نویسنده همیشه فعال این وبلاگ 

سیبیل

راستی سیبیل دوست داشتی؟
همیشه به آدمایی سیبیلو حسودیم میشد....
اونا برات جذابیت داشتن

پسر یعنی ...... دختر یعنی ...... 2

پسر یعنی ...... دختر یعنی ......

چند روز پش و خاطرات چند سال پیش

حسه خوبیه نه؟

بازم دیدن اون چشمای چند سال قبل 

اون آرامش چند سال قبل 

اون دستای چند سال  قبل 

و یه خاطره به خاطرات قشنگ اضافه بشه 

دارم من تموم اون حس های چند سال قبل رو

خدا خودمونیم ها هدیه خوبی بود دمت گرم

آخرین ها

آخرین ها

همیشه آدم را به فنا می دهند

پُک آخر...

پیک آخر...

و دیدار آخر

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

صلوات خاصه امام رضا 

10 ثانیه بیشتر طول نمیکشه ، بخونش و  بعد برو سراغ مطالب دیگه 

اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي

 الامامِ التّقي النّقي  و حُجّتكَ عَلي

 مَنْ فَوقَ الارْضو مَن تَحتَ الثري

 الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً  

زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه

 كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.




هنوز

درد میکند هنوز

جای دوست داشتنت

شوخی

ﭘﺴﺮ : ﻋﺎﺷﻖ ﮐﺠﺎﻣﯽ ؟
ﺩﺧﺘﺮ : ﺭﻭﻡ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺑﮕﻢ !
ﭘﺴﺮ : ﻧﻪ ...ﺑﮕﻮ
ﺩﺧﺘﺮ : ﻧﻪ ! ﺭﻭﻡ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺑﺨﺪﺍ !
ﭘﺴﺮ : ﺟﻮﻭﻥ ! ﺑﮕﻮ ﺩﯾﮕﻪ !
ﺩﺧﺘﺮ : ﺁﺧﻪ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻣﯿﮑﺸﻢ
ﭘﺴﺮ : ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﻡ ﻧﮑﻦ! ﺑﮕﻮﻭﻭﻭ ﻋﺰﯾﺰﻡ
ﺩﺧﺘﺮ : ﺍﻭﻧﺠﺎﺕ !!!
ﭘﺴﺮ : ﺟﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻥ ! ﮐﺠـــﺎﻡ ؟
ﺩﺧﺘﺮ : ﺍﻭﻧﺠﺎﺕ ﺩﯾﮕﻪ ! ﺍﻭﻧﺠﺎﺗﻮ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﻡ !
ﭘﺴﺮ : ﺧﻮ ﻻﻣﺼﺐ ﺍﺳﻤﺸﻮ ﺑﮕﻮ ﺩﯾﮕﻪ
ﺩﺧﺘﺮ : ﮐﯿﻒِ ﭘﻮﻟﺖ

آهنگ وبلاگ

آهنگ وبلاگ منو یاد کلاس ویولون می اندازه !!!!

یادش بخیر

جوانی کجایی که یادت بخیر

:)

یا امام رضا

لیلی و فرهاد

ﺑﻪ ﻟﯿﻠﯽ ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﺍﺯ "ﻣﺠﻨﻮﻧﺖ" ﭼﻪ ﺧﺒﺮ؟
... ﮔﻔﺖ :

.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻫﯿﺲ ...!
ﻣﻦ ﺑﺎ " ﻓﺮﻫﺎﺩ" ﺷﻤﺎﻟﻢ ..!!!..

خدایا

خدایا این دیگه چی میگه .....


ایکیو

ﺯﻥ : ﻧﻤﯽ ﺩﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺳﺮﺩﻣﻪ
ﻣﺮﺩ: ﺧﻮﺏ ﭘﺎ ﺷﻮ ﮐﺘﺖ ﺭﻭ ﺑﭙﻮﺵ
ﺯﻥ: ﺑﺎ ﮐﺖ ﮔﺮﻡ ﻧﻤﯿﺸﻢ
ﻣﺮﺩ : ﺑﺮﻭ ﺟﻠﻮﯼ ﺑﺨﺎﺭﯼ...
ﺯﻥ: ﺁﺧﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺮﺩﻩ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﻫﻢ ﮔﺮﻡ ﻧﻤﯿﺸﻢ
ﻣﺮﺩ: ﺑﺮﻭ ﯾﮏ ﭘﺘﻮ ﺑﯿﺎﺭ ﺟﻠﻮﯼ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﺑﻨﺪﺍﺯ ﺭﻭ ﺧﻮﺩﺕ
ﺯﻥ: ﺧﻮﻧﻪ ﭘﺪﺭﻡ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻭﻗﺘﯽ ﺳﺮﺩﻡ ﻣﯽ ﺷﺪ
ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﻣﻨﻮ ﺑﻐﻞ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ﺗﺎ ﮔﺮﻡ ﻣﯿﺸﺪﻡ
ﻣﺮﺩ: ﻫﻤﯿﻦ ﻣﻮﻧﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﺯﻣﺴﺘﺎﻥ ﻣﺎﺩﺭﺗﻮ
ﺑﯿﺎﺭﯾﻢ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ :)

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا راننده ها زیر بارون دلشون فقط برای زنها می سوزه؟

چرا استادها به دخترها بهتر نمره میدن؟

چرا بارون میاد، ترافیک میشه؟

چرا تو خونه ۴٠متری ال سی دی ۵٢ اینچی میذارن؟

چرا به هرکی مسن تره بیشتر اعتماد می کنن؟

چرا از در که میخوان رد بشن تعارف میکنن ولی سر تقاطع به هم رحم نمیکنن؟

چرا همه دوست دارن از این کشور برن؟

چرا اونهایی که رفتن می خوان برگردن؟

چرا روز پدر همه لباس زیر کادو می خرند؟

چرا باجناقها هیچوقت از هم خوششون نمیاد؟

چرا مراسم ختم ساعت ۴ بعد از ظهر تشکیل میشه؟

چرا هر رابطه ای یا باید مخفی باشه یا به ازدواج ختم بشه؟

چرا با اینهمه شاعری که در طول تاریخ دارن شعر ترانه هاشون رو مریم حیدرزاده میگه؟

چرا زنها وقتی رژلب می زنن گردنشون رو به سمت آینه دراز می کنن؟

چرا قسمت مردانه اتوبوس بزرگتر از قسمت زنانه است؟

چرا کسی برای صبحونه کسی رو مهمون نمیکنه؟

چرا سر عقد ، عروس دفعه سوم میگه بله؟

چرا با اینکه همه فضولند از فضولی بدشون میاد؟

چرا مردها ترجیح میدن گم شن اما آدرس نپرسن؟

چقدر

کی میگه حقیقت تلخه 

همینارو تو گوشمون خوندن که جماعت همه دروغگو شدن 


خدایا شکر

خـــــــدایــــــا شـــــــکــــــر

می خواهم

یادتان هست روزی مغرورانه گفتم :هر وقت بخواهم  میخواهم...

امروز همانروزاست با این تفاوت ک دستانم ملتمسانه بالا است و چشم هایم خاضعانه میخواهد

خاطرات نفس گیر

بعضی از خاطرات بیخ گلوی ادمو میگیره

نفس کشیدنو سخت میکنه

چرا پاییز تموم نمیشه 

صدای خش خش برگا اذیتم میکنه 

+ نیمکت رو به رودخونه + کافی +قشنگ ترین برگ زرد درختا +..............................