کانال تلگرام
از این پس مطالب مارا در کانال تلگرام به آدرس زیردنبال کنید
@delneveshte1392
هر روز یک جایزه برای بازدید کنندگان
از این پس مطالب مارا در کانال تلگرام به آدرس زیردنبال کنید
@delneveshte1392
هر روز یک جایزه برای بازدید کنندگان
یکی اینو برام معنی کنه !!!!!!!
به نظر من لطف میشه بی احترامی فحش و دری وری ، مسخره کردن ، امیدوار کردن به کمک و بعدش زدن زیرش
و در کل حس خود گوه پنداری یادم رفتن دروغ گفتن سر کار گذاشتن
فعلا همینا به ذهنم رسید
شما هم کمک کنید !!!!!!!!!!
.
.
.
.
حکیم تابی به او داد و گفت این را در حیاط خانه وصل کن..!!!
آن مرد رفت و دیگر بی تاب نبود ...
ﮐﺪﻭﻡ ﻣﺎﻩ ﺑﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﻭﻣﺪﯼ ﺑﻨﻮﯾﺲ ﻭ ﺩﻟﯿﻞ ﻣﺮﮔﺘﻮ ﺑﺪﻭﻥ !!...
..
..
..
..
..
..
ﻓﺮﻭﺭﺩﯾﻦ / ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺗﻮ ﺍﺯ ﺗﺸﻨﮕﯽ ﺗﻮ ﺑﯿﺎﺑﻮﻥ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ !!
ﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺖ / ﺗﻮ ﻧﻤﯿﻤﯿﺮﯼ ﻭ ﻟﻘﺐ ﻧﻤﯿﺮ ﻣﻮﺀﻣﻨﯿﻦ ﺭﻭ ﺍﺯ ﺟﻨﺘﯽ
ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ !!
ﺧﺮﺩﺍﺩ / ﯾﮑﯽ ﻣﯿﮕﻮﺯﻩ ﻭ ﺗﻮ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻣﯿﺨﻨﺪﯼ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ .. ﺗﺎﺯﻩ ﺭﻭ
ﺳﻨﮓ ﻗﺒﺮﺕ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﻦ :
| ﻧﺴﯿﻤﯽ ﺁﻣﺪ ﻭ ﮔﻠﯽ ﺑﺮ ﺑﺎﺩ ﺭﻓﺖ |
ﺗﯿﺮ / ﺍﺯ ﮔﺮﺳﻨﮕﯽ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ ...
ﻣﺮﺩﺍﺩ / ﺑﺎ ﺩﻋﻮﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ ﻭﻟﯽ ﺟﺎﺕ ﺗﻮ ﺑﻬﺸﺘﻪ !!
ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ / توام مثه خردادیا میمیری
ﻣﻬﺮ / ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﯾﻪ ﮐﺘﮏ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺩﺭﺳﺖ ﻭ ﺣﺴﺎﺑﯽ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ
ﺁﺑﺎﻥ / ﺗﻮ ﺭﺍﻩ ﺩﺳﺸﻮﯼ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ ... ِ:D
ﺁﺫﺭ / ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺍﻻﻧﻢ ﺟﻨﺎﺯﻩ ﺑﻪ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﯿﺎﯼ
ﺩﯼ / ﯾﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻋﺼﺒﯽ ﻣﯿﺸﯽ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺩﺍﺩ ﺯﺩﻥ ﻣﯿﮕﻮﺯﯼ
ﻭ ﺍﺯ ﺷﺮﻡ ﺁﺏ ﻣﯿﺸﯽ ﻣﯿﻤﯿﺮﯼ ...
ﺑﻬﻤن / تو انقدر گلی که چشم میخوری میمیری
ﺍﺳﻔﻨﺪ / ﺗﻮ ﯾﮏ ﺳﺎﻋﺘﺖ ﻣﻮﻧﺪﻩ ... ﺩﺍﺭﻥ ﮐﺎﺭﺍﺕ ﺭﻭ ﺭﺩﯾﻒ می کنن!!!!!!
برو ادامه مطلبو بخون
عزیزم ! من نمی خواهم تو بهترین باشی ، فقط می خواهم تو خوشحال و خوشبخت باشی .
اصلا مهم نیست که همیشه نمره ی 20 بگیری ،جای 20 می توانی 16 بگیری اما از دوران مدرسه و کودکیت لذت ببر.
عزیزم :از "ترین" پرهیز کن ، چرا که خوشبختی جایی هست که خودت را با کسی مقایسه نکنی.
حتی نخواه خوشبخت ترین باشی .
بخواه که خوشبخت باشی و برای این خواستت تلاش کن.
همین.
یادمان هست که از وقتی به دنبال پسوند "ترین" رفتیم، خوشبختی از ما گریخت. از 19/75 لذت نبردیم چون یکی 20 شده بود.
از رانندگی با ماشین های ارزان قیمت و ... لذت نبردیم چون ماشین های مدل بالاتری در خیابان ، در حال خود نمایی بود.
از بودن کنار عشقمان لذت نبردیم چون مدرک تحصیلی و پول توی جیب او ، کمتر از بسیاری دیگر بود.
همچنین ، از خانه مان ، از شغلمان ، از درآمدمان ، از خانواده و دوستانمان و....
می خوام بگو یم تحت تاثیر آموزه های غلط ، بسیاری از ما فقط به "بهترین،بیشترین و بالاترین" چسبیدیم ، در نتیجه تبدیل به انسان هایی افسرده و همیشه نالان شدیم.
شاید لازم است یا بهتر بگویم وقت ان است که در آموزه های غلط تجدید نظر کنیم و تغییر جهت بد هیم ، تا حداقل اجازه ندهیم که نحسیِ "ترین" دامن بچه هایمان رو بگیرد .
نویسنده : خانم میلانی
نشاء یک بچه دبستانی در مورد ازدواج
نام : كمال
كلاس : دبستان
موزو انشا : عزدواج!
هر وقت من یك كار خوب می كنم مامانم به من می گوید بزرگ كه شدی برایت یك زن خوب می گیرم.تا به حال من پنج تا كار خوب كرده ام و مامانم قول پنج تایش را به من داده است.
حتمن ناسرادین شاه خیلی كارهای خوب می كرده كه مامانش به اندازه استادیوم آزادی برایش زن گرفته بود. ولی من مؤتقدم كه اصولن انسان باید زن بگیرد تا آدم بشود ، چون بابایمان همیشه می گوید مشكلات انسان را آدم می كند.در عزدواج تواهم خیلی مهم است یعنی دو طرف باید به هم بخورند. مثلن من و ساناز دختر خاله مان خیلی به هم می خوریم.
از لهاز فكری هم دو طرف باید به هم بخورند، ساناز چون سه سالش است هنوز فكر ندارد كه به من بخورد ولی مامانم می گوید این ساناز از تو بیشتر هالیش می شود.
بازم دیدن اون چشمای چند سال قبل
اون آرامش چند سال قبل
اون دستای چند سال قبل
و یه خاطره به خاطرات قشنگ اضافه بشه
دارم من تموم اون حس های چند سال قبل رو
خدا خودمونیم ها هدیه خوبی بود دمت گرم
آخرین ها
همیشه آدم را به فنا می دهند
پُک آخر...
پیک آخر...
و دیدار آخر
10 ثانیه بیشتر طول نمیکشه ، بخونش و بعد برو سراغ مطالب دیگه
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي
الامامِ التّقي النّقي و حُجّتكَ عَلي
مَنْ فَوقَ الارْضو مَن تَحتَ الثري
الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً
زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه
كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

یادش بخیر
جوانی کجایی که یادت بخیر
:)
همینارو تو گوشمون خوندن که جماعت همه دروغگو شدن
امروز همانروزاست با این تفاوت ک دستانم ملتمسانه بالا است و چشم هایم خاضعانه میخواهد
نفس کشیدنو سخت میکنه
چرا پاییز تموم نمیشه
صدای خش خش برگا اذیتم میکنه
+ نیمکت رو به رودخونه + کافی +قشنگ ترین برگ زرد درختا +..............................