آهسته بیا...

آهسته بیا

                                    چیزی هم ننوشتی

                             نظر هم نگذاشتی،نگذاشتی..

                              همان که بخوانی بس است

                            من به بی محلی آدمها عادت دارم

خاطرات

خاطرات نه سر دارند و نه ته

بی هوا می آیند تا خفه ات کنند

می رسند...

گاهی وسط یک فکر

گاهی وسط یک خیابان

سردت می کنند، داغت می کنند

رگ خوابت را بلدند، زمینت می زنند

خاطرات تمام نمی شوند... تمامت می کنند...

3cda77cf2f561174882d1642e815d952-425

حال دلم...


حال دلم را . . .


شعرهایی می دانند که


زندانی خط های کاغذ اند . . .

s7342_crn8v5j6f7vyjfj9i9fz.jpg

بغض

1236792_481709091928339_1461502755_n.jpg

بـعضی حـــَـرفـا رو نــِمی شه گـفتــ ….بـایـد خــورد

ولـــــی

بـعضی حــَـرفـارو نــه می شه گفت ..نـه می شه خــورد

می مـــونه ســـرِ دل

می شه دل تــــــَـــــنــــگـــــــــــــــی

می شه بـــُــــــــــغــــض

می شه ســکوت

غرور له شده ...


آنگــاه کـه غـُرور کـَسـے را لـه مـے کـُنـے


آنگـاه کـه شمـع اُمیـد کسـے را خـاموش مے کـُنـے


آنگـاه کـه بنده اے را  بیهوده مـے انگــارے


میخوـاهمـ بدانمـ دستـانت را بـه سـَمـت کـُدامین آسمـان میگیرے


تـا برـاے خوشبختـے خودت دُعـا کـُنـے ...!

گاهی...

romantic_pictures_with_text_98love.ir__(

تو را من چشم  در راهــــــــــــــــــــــــــم

كارت پستال های عاشقانه لحظات تنهایی

انا الله و انا ....

ﺍﻧﺎ ﺍﻟﻠﻪ ﻭ ﺍﻧﺎ ﺍﻟﯿﻪ ﺍﻟﻤﺪﺭﺳﻪ ﻭ ﺍﻟﺪﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ...

ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﻫﻤﻪ ﺑﺴﻮﯼ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﻭ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺍﺳﺖ ...

ﺑﺎﻧﻬﺎﯾﺖ ﺗﺎﺳﻒ ﻭ ﺗﺄﺛﺮ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺳﻪ ﻣﺎﻩ ﻋﺸﻖ ﻭ ﺣﺎﻝ ﻭ ﺻﻔﺎ

ﻭ ﺧﻮﺍﺏ ﻟﺬﺕ ﺑﺨﺶ ﺻﺒﺢ ﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﻧﻪ ﻣﺎﻩ ﺯﺟﺮ ﻭ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ

ﻭ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﻭ ...

ﭘﯿﺸﺎﭘﯿﺶ ﺑﺮ ﺷﻤﺎ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ﻭ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯼ ﻋﺰﯾﺰ ﺗﺴﻠﯿﺖ!!

ﻭ ﻣﻦ ﺍﻟﻠﻪ ﺗﻮﻓﯿﻖ 


دلگیــــــــر....

شب های اینجا آنقدر دلگیر است

که سوت های قطارهای نیمه شب....

هر آدمی را وسوسه می کند که برود

و هیچ وقت باز نگردد...


04824672826882230740.jpg

آدمهــــــــا.....

آدَمــهآ کنــآرَت هَستَند ..
تآ کِـــی ؟
تآ وَقتـــی کهــ به تــو اِحتــیآج دآرَند !
اَز پیشــت میرَوَند یک روز ..
کُدآم روز ؟
وَقتی کســی جآیَت آمَد !
دوستَــت دآرَند ..
تآ چهــ موقع ؟
تآ موقعی کهــ کسی دیگَر رآ بَرآی دوســت دآشـتَن پیــدآ کُنـَند !
میگویَــند عآشــقَت هَســتَند بَرآی ِ هَمیشه !
نَــه .. !
فَـقَـط تآ وَقتی کهـ نوبَت ِ بــآزی بآ تــو تَمآم شَوَد ..
وَ این اَست بآزی ِ بآهَــم بودَن ..

59139323442246587047.jpg

بی تو .....


روزها دیگَر تَنهــــ☂ـا نیستَم !
" سـ☂ایـﮧ " اَم شُده هَمدَمَـم ...
 

همـﮧ جا پا بـﮧ پایـَم مے آیَد !
 

اما ...
 

تو بگو شَبــها چـﮧ کُنـَم بے تــــو ؟


c8990c6fc6afc8262ad10c3043f2f28a-425

امروز

هیچ وقت به اندازه امروز احساس تنهایی نکرده بودم !!!

یعنی تموم میشه ؟

یعنی بازم شروع میشه ؟

یعنی....


خوب بمان...

اگــر روزي رســيدي که مــن نبــودم


تمــام وصــيتم به تــو ايــن است


" خــوب بــمــان "


از آن خــوب هــايي که مــن عاشــقش بــودم .... !!

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

درکنارم ....

همه جا هستی
در نوشته هایم
در خیالم
در دنیایم
تنها جایی که باید باشی و ندارمت ، کنارم است !


08079104267874778386.gif

کافه چی

کافه چی روی میزش چنین نوشته بود:


اینجا طعم دلتنگی تلخ تر از قهوه است

 

چشمهایت راببند ....


گــــفته باشــــم !.!.!

مـــن درد مــــــــي کــشــم ؛

تــــو امــــا …. چشم هـــــايت را ببنـــــــد !

سخت است بـدانـــــم مي بيني ، و بي خيــــــــــالي … ! 

5f9b449f6f3ae3310f285c1ac5b7dd21-430

دلتنگم .....

images?q=tbn:ANd9GcQrKuIApk1igopCOQzJIEj  


گاه دلتنگ میشوم

دلتنگتر ازهمه ی دلتنگیها،

گوشه ای مینشینم وحسرتهارامیشمارم،

وباختن هاوصدای شکستن را،

نمیدانم من کدامین امیدراناامیدکردم

وکدام خواهش رانشنیدم وبه کدام دلتنگی خندیدم

که چنین دلتنگم.............؟؟؟؟!!!!!

مجازی

مدتهاست ...

مجازی زندگی می کنیـم؛

مجازی میخندیـم؛

مجازی گریه می کنیـم ؛

مجازی درد و دل می کنیـم ؛

اما ؛

واقعی تنهاییـم!!!