خوب بمان...
اگــر روزي رســيدي که مــن نبــودم
تمــام وصــيتم به تــو ايــن است
" خــوب بــمــان "
از آن خــوب هــايي که مــن عاشــقش بــودم .... !!

+ نوشته شده در یکشنبه بیست و چهارم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 1:18 توسط setareh
|
اگــر روزي رســيدي که مــن نبــودم
تمــام وصــيتم به تــو ايــن است
" خــوب بــمــان "
از آن خــوب هــايي که مــن عاشــقش بــودم .... !!

خوش آمدید