اگــر روزي رســيدي که مــن نبــودم


تمــام وصــيتم به تــو ايــن است


" خــوب بــمــان "


از آن خــوب هــايي که مــن عاشــقش بــودم .... !!

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com