چند روز پش و خاطرات چند سال پیش
بازم دیدن اون چشمای چند سال قبل
اون آرامش چند سال قبل
اون دستای چند سال قبل
و یه خاطره به خاطرات قشنگ اضافه بشه
دارم من تموم اون حس های چند سال قبل رو
خدا خودمونیم ها هدیه خوبی بود دمت گرم
بازم دیدن اون چشمای چند سال قبل
اون آرامش چند سال قبل
اون دستای چند سال قبل
و یه خاطره به خاطرات قشنگ اضافه بشه
دارم من تموم اون حس های چند سال قبل رو
خدا خودمونیم ها هدیه خوبی بود دمت گرم
آخرین ها
همیشه آدم را به فنا می دهند
پُک آخر...
پیک آخر...
و دیدار آخر
10 ثانیه بیشتر طول نمیکشه ، بخونش و بعد برو سراغ مطالب دیگه
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي
الامامِ التّقي النّقي و حُجّتكَ عَلي
مَنْ فَوقَ الارْضو مَن تَحتَ الثري
الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً
زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه
كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

امروز دلم گرفته...نمیدونم چرا..واسه چی..اولین بارم نیست..اما..
یاامام رضاع..شماکه ضامن آهوشدی...ضامن منم میشی..؟
بدجورگرفتارم...دلمم تنگته اقا...
دستام ضریحتومیخواد
دستاموبگیر

یادش بخیر
جوانی کجایی که یادت بخیر
:)
برای آدما باید مثل قسمت سرد بالش باشی !
سرد که باشی دوست دارن ..