چند روز پش و خاطرات چند سال پیش

حسه خوبیه نه؟

بازم دیدن اون چشمای چند سال قبل 

اون آرامش چند سال قبل 

اون دستای چند سال  قبل 

و یه خاطره به خاطرات قشنگ اضافه بشه 

دارم من تموم اون حس های چند سال قبل رو

خدا خودمونیم ها هدیه خوبی بود دمت گرم

آخرین ها

آخرین ها

همیشه آدم را به فنا می دهند

پُک آخر...

پیک آخر...

و دیدار آخر

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

صلوات خاصه امام رضا 

10 ثانیه بیشتر طول نمیکشه ، بخونش و  بعد برو سراغ مطالب دیگه 

اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي

 الامامِ التّقي النّقي  و حُجّتكَ عَلي

 مَنْ فَوقَ الارْضو مَن تَحتَ الثري

 الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً  

زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه

 كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.




ضامن آهو

امروز دلم گرفته...نمیدونم چرا..واسه چی..اولین بارم نیست..اما..

یاامام رضاع..شماکه ضامن آهوشدی...ضامن منم میشی..؟

بدجورگرفتارم...دلمم تنگته اقا...

دستام ضریحتومیخواد

دستاموبگیر

هنوز

درد میکند هنوز

جای دوست داشتنت

شوخی

ﭘﺴﺮ : ﻋﺎﺷﻖ ﮐﺠﺎﻣﯽ ؟
ﺩﺧﺘﺮ : ﺭﻭﻡ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺑﮕﻢ !
ﭘﺴﺮ : ﻧﻪ ...ﺑﮕﻮ
ﺩﺧﺘﺮ : ﻧﻪ ! ﺭﻭﻡ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺑﺨﺪﺍ !
ﭘﺴﺮ : ﺟﻮﻭﻥ ! ﺑﮕﻮ ﺩﯾﮕﻪ !
ﺩﺧﺘﺮ : ﺁﺧﻪ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻣﯿﮑﺸﻢ
ﭘﺴﺮ : ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﻡ ﻧﮑﻦ! ﺑﮕﻮﻭﻭﻭ ﻋﺰﯾﺰﻡ
ﺩﺧﺘﺮ : ﺍﻭﻧﺠﺎﺕ !!!
ﭘﺴﺮ : ﺟﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻥ ! ﮐﺠـــﺎﻡ ؟
ﺩﺧﺘﺮ : ﺍﻭﻧﺠﺎﺕ ﺩﯾﮕﻪ ! ﺍﻭﻧﺠﺎﺗﻮ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﻡ !
ﭘﺴﺮ : ﺧﻮ ﻻﻣﺼﺐ ﺍﺳﻤﺸﻮ ﺑﮕﻮ ﺩﯾﮕﻪ
ﺩﺧﺘﺮ : ﮐﯿﻒِ ﭘﻮﻟﺖ

آهنگ وبلاگ

آهنگ وبلاگ منو یاد کلاس ویولون می اندازه !!!!

یادش بخیر

جوانی کجایی که یادت بخیر

:)

بوی معرفت...


کي ميدونه؟!شايد ما هم يه زماني به يه کسي که نميشناسيمش برسيم

چون از اونايي که ميشناسيم بريديم

از اونايي که بوي معرفت ميدن،بوي عشق 
.
.
.
.

اما فقط بو ميدن...!!!

من...


463 300x246 جملات زیبا، تکان دهنده و به یاد ماندنی 18

یا امام رضا

سرد که باشی...


برای آدما باید مثل قسمت سرد بالش باشی !

سرد که باشی دوست دارن ..


images?q=tbn:ANd9GcQuBGDdbkL6H6X9JD_oK41

خدایا...


1378189090141.jpg


red_rose_03.jpg


تولد یکسالگیت مبارک


واقعیت...

“این روزها” عجیب دلم برای “آن روزها” تنگ است …


Paeiz-YazdFun-com.jpg

تولد

سلاااااام

امروز تولد یک سالگیه وبلاگمونه 

حرف خاصی برای گفتن ندارم 

ایشالا که همچنان پابرجا بمونه