کي ميدونه؟!شايد ما هم يه زماني به يه کسي که نميشناسيمش برسيم

چون از اونايي که ميشناسيم بريديم

از اونايي که بوي معرفت ميدن،بوي عشق 
.
.
.
.

اما فقط بو ميدن...!!!