بوی معرفت...
کي ميدونه؟!شايد ما هم يه زماني به يه کسي که نميشناسيمش برسيم
چون از اونايي که ميشناسيم بريديم
از اونايي که بوي معرفت ميدن،بوي عشق
.
.
.
.
اما فقط بو ميدن...!!!
چون از اونايي که ميشناسيم بريديم
از اونايي که بوي معرفت ميدن،بوي عشق
.
.
.
.
اما فقط بو ميدن...!!!
+ نوشته شده در دوشنبه نهم دی ۱۳۹۲ ساعت 15:23 توسط setareh
|
خوش آمدید