امروز
هیچ وقت به اندازه امروز احساس تنهایی نکرده بودم !!!
یعنی تموم میشه ؟
یعنی بازم شروع میشه ؟
یعنی....
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و چهارم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 23:31 توسط reza
|
خوش آمدید