متن آهنگ جدید وبلاگ به نام : بی تو چه کنم از حمید عسکری  :

من بی تو چه کنم ای آرام دلم دلتنگ توام غزلم

از یادت چو روم می سوزد جگرم غم آید به سرم

نمی‌دونم که می دونی که چقدر جدایی سخته

اگه قسمت من اینه نمی‌گم گناه بخته حرف تازه ای ندارم که از این فاصله رد شم

جون به لب شدم که شاید تو بگی می‌مونی پیشم

……….