توبه
خیلی سخته برای اینکه به یکی کمک کنی
ابروی خودتو ببری( من این کاره نیستم ولی مجبور شدم)
+اومدم عذاب وجدانمو خوب کنم بد تر شد
خدا منو میبخشه چون فقط به خاطر اون این کارو کردم
+ نوشته شده در پنجشنبه شانزدهم خرداد ۱۳۹۲ ساعت 1:4 توسط reza
|
خوش آمدید