دوست من...
دوست واقعی مثل صبح میمونه،نمیشه تمام روز داشتش
ولی مطمئن هستی که فردا،روز بعد،هفته بعد،سال بعد،
و تا ابدهست
و برای من "تو" یک صبح قشنگی!
+ نوشته شده در پنجشنبه شانزدهم خرداد ۱۳۹۲ ساعت 7:20 توسط setareh
|
دوست واقعی مثل صبح میمونه،نمیشه تمام روز داشتش
ولی مطمئن هستی که فردا،روز بعد،هفته بعد،سال بعد،
و تا ابدهست
و برای من "تو" یک صبح قشنگی!
خوش آمدید