انتظار فرج


 

یه سال دیگر هم تمام شد و تو نیامدی ...........

اللهم عجل لولیک الفرج

یادگاری

اين خط آخردفترسال91.اگه بخواين يه جمله يادگارى


واسه عزيزی بنويسين چى مينويسين؟؟؟؟؟؟؟؟؟


دفترچه های یادداشت جالب و دیدنی (35 عکس)

خواهشا بدون یادگاری نرین هاااااا!!!!

بهار

 

چیزی نمونده نقاشی بهار کامل بشه

 

بهترین شاهکار گیتی بر شما مبارک

 

ورود به این عید سعید باستانی بنا به دلایل فنی برای شما مسدود می باشد

لطفا اصرار نفرمایید!


یادم باشد

یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند

یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند

یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم

که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد

یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم

چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باش.

پایان سال

پروردگارا در این روزهای پایانی سال به خواب عزیزانم ارامش

به بیداریشان اسایش،به زندگیشان عافیت،به عشقشان ثبات،به مهرشان وفا

به عمرشان عزت،به رزقشان برکت،و به وجودشان صحت عطا بفرما

آمین

بهار داره میا

میگن وقتی بــهار داره میاد
باید از چنــد روز قبل گل ها رو خبر کرد میخواستم خبرتون کنم ... ♥

دل

یــه تیـکه عـضلـــه ی احـمـق

بــه اسـم "دل"

کـل هیـکلـمــونو درگیــــر مـیـکنـــه...!!!!!

رفتن

هر جا دلت شکست، قبل از رفتن خودت جاروش کن تا هر ناکسی منت دستای زخمیشو رو سرت نذاره.

خنده دار


خواهرزاده ی ۵ ساله م رو بردم سوپر مارکت بهش میگم عزیزم چی دوس داری برات بخرم ؟
میگه شکلات . . .
گفتم ای جونم ! چه شکلاتی بخرم برات ؟
یهو چشماشو تنگ کرد گفت : شکلات تلخ ! مثه طعمِ زندگی . . . :| 

 

اقا پدرم یهو اومد تو اتاقم بهم گفت
تو که چشمات خیلی قشنگه / تو که چشمات خیلی عجیبه
تو که این همه نگاهت / واسه چشمام گرمو نجیبه
من یهو ذوق مرگ شدم تا به خودم اومدم دیدم دارم ماشین بابامو لنگ میکشم 
، نفهمیدم چی شد فقط فهمیدم کاملا خر شدم :|

 


مادر بزرگم میگه : اولش که این کامران و هومن رو دیدم فکر میکردم زن و شوهرن ، تو نگو خواهر برادرن !

 

 

توهم فانتزی

یکی از فانتزیام اینه که یه بار بلیط هوا پیما برا کیش بگیرم . بعد وقتی میرم فرودگاه مامورای فرودگاه منو اشتباهی بفرستن سوار یه هوا پیما دیگه بشم . منم بی خبر از همه جا ( تا رفتم تو هواپیما گرفتم خوابیدم )
یدفه تا از هواپیما پیاده میشم ببینم که تو فرودگاه جزایر قناریم . بعد برم لب ساحلش خودمو محو کنم آخ که چه حای میده :lol:

 

 

 

باور کنید ثروت آرامش نمیاره !
مثلا منی که ماشینم” پرایده “و گوشیم جی ال ایکسه و هر شب مرغ میخورم و تو افق هم ویلا دارم !
فک میکنین آرامش دارم ؟!
من حاضر بودم همه چیمو بدم یه لحظه آرامش شما رو داشته باشم !
هی روزگار . . . :D

 

بهار

چند روز دیگه بهار میاد و همه‌ چیز رو تازه می‌کنه ،

سال رو ، ماه رو ، روزها رو ، هوا رو ، طبیعت رو ،

ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به همه اون

تاز‌گی می‌ ارزه ، دوستیمون !

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌

تصاویر بهاری

برای دیدن تصاویر زیبای بهاری برین ادام مطلب 

کاش ...

کاش هفت ساله بودم

روی نیمکت چوبی می نشستم

مداد سوسماری در دست

باصدای تو دیکته می نوشتم

تو می گفتی بنویس دلتنگی

من آن را اشتباه می نگاشتم

اخمی بر چهره می نشاندی و من

به جبران

دلتنگی را هزار بار می نوشتم!!

15

دقت کردین...

- دقت کردین وقتی موبایلت زنگ می خوره همه گوش هاشون تیز تیز می شه؛ وقتی تلفن خونه زنگ بخوره همه خودشون رو میزنن به کر بودن ...

-
دقت کردین نشده یه بار این جعبه دستمال کاغذی رو باز کنیم، برگ اولش درست مثل بچه آدم بیاد بیرون؟!

دقت کردین این روزها اگر ده تا سنگک بخری، ملت یه جوری نگاه می کنن انگار پرادو سوار شدی!
-
دقت کردین همیشه وقتی حوله رو تو حموم می خوای برداری یکی از لباسات میفته رو زمین خیس میشه؟
!

-
دقت کردین دو ساعت درس میخونی ساعتو نگاه می کنی میبینی نیم ساعت گذشته! نیم ساعت میای پای کامپیوتر ساعت رو نگاه می کنی می بینی دو ساعت گذشته؟
!

-
دقت کردین تا مترو می ایسته همه عین دونده ها می دون به سمت پله ها بعد که می رسن بالا قدم می زنن
!

-
دقت کردین هیچ لذتی مثل این نیست که دو روز تخمه خورده باشی، امروز یکی اش رو روی فرش پیدا کنی


-
دقت کردین وقتی حوصله ات سر میره، اولین جایی که میری سر یخچاله؟!

ادامه نوشته

بدون شرح

Photo-skin.ir-Light151

713

این بار می خواهم هفت سین عید را با یاد تو بچینم
سبزه را با یاد روی سبزه ات
سمنو به یاد شیرینی لبخندت
سایه دانه به رنگ چشم هایت
سرکه با یاد ترشی مهربانیت
سیب با یاد تردیه گونه هایت
سکه با یاد درخشش قلبت
سیر با یاد تندی کلامت
با همه خوبی ها و بدی هایت … دوستت دارم

712

 
میگن اگه کسی رو دوست داشته باشی نمیتونی تو چشاش زل بزنی،نمیتونی دوریشو تحمل
 
کنی،نمیتونی بهش بگی که چقدر اونو میخوای،نمیتونی خیلی چیزا رو بهش بگی،واسه همینه که
 
عاشقا دیوونه میشن...!!!

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

711

 
اینقدر خودت را نگیر...!!اینقدر با تکبر و غرور با آدم حرف نزن...!!وقتی کسی به تو ابراز علاقه کرد...فکر
 
نکن که فوق العاده ای...!!شاید اون کم توقعه.....

710

شما یادتون نمیاد، اون موقعها مچ دستمون رو گاز می گرفتیم، بعد با خودکار بیک روی جای گازمون ساعت می کشیدیم .. مامانمون هم واسه دلخوشیمون ازمون می پرسید ساعت چنده، ذوق مرگ می شدیم

شما یادتون نمیاد، عیدا میرفتیم خرید عید، میگفتن کدوم کفشو میخوای چه ذوقی میکردیم که قراره کفشمونو انتخاب کنیم:)))) کفش تق تقی هم فقط واسه عیدا بود

شما یادتون نمیاد، وقتی سر کلاس حوصله درس رو نداشتیم، الکی مداد رو بهانه میکردیم بلند میشدیم میرفتیم گوشه کلاس دم سطل آشغال که بتراشیم

شما یادتون نمیاد، تیتراژ شروع برنامه کودک: اون بچه هه که دستشو میذاشت پشتش و ناراحت بود و هی راه میرفت، یه دفعه پرده کنار میرفت و مینوشت برنامه کودک و نوجوان با آهنگ وگ وگ وَََََگ، وگ وگ وَََََگ، وگ وگ وگ وگ، وگ...

شما یادتون نمیاد که کانال های تلویزیون دو تا بیشتر نبود، کانال یک و کانال دو


شما یادتون نمیاد، گوشه پایین ورقه های دفتر مشقمون، نقاشی می کشیدیم. بعد تند برگ میزدیم میشد انیمیشن

هنوز ادامه داره لطفا برین ادامه مطالب و هم چنین هر کی  اینارو یادشه نظر یادش نره

ادامه نوشته

708

طرف تو مشهد بچش گم ميشه نذر می كنه و ميگه :

يا امام رضا دستم به دامنت ، بچم پيدا بشه ، ديگه غلط كنم بيام مشهد !

                                                       

در زمان قدیم قانونی در تلگراف بود که اگر نام یکی از ماههای سال باشد پول آن کلمه گرفته نمی شد حالا لطیفه: یک سرباز اصفهانی تو جنگ تیر می خوره به او میگن اگر تلگرافیی داری بگو تا برایت ارسال کنیم او می گوید بله یک تلگراف دارم به نامزدم برسانید و حالا متن تلگراف : آ ذر مهر ابان بهمن تیر خرداد آ مرداد......وهیچ پولی نداد

                                                       


708

مادر! من هرگز بهشت را زیر پایت ندیدم. زیر پای تو آرزوهایی بود که از

آن گذشتی، به خاطر من...

نوکرتم مامان جون

تو نمیخوای به مادرت چیزی بگی؟؟؟؟؟؟؟

707

خدايا به ما توفيق شناخت خودت و نعمت هايت

و استفاده‌ي بهينه از نعمت هايت را به همه‌ي ما مرحمت بفرما

706

تعارف که نداریم، همیشه در هر فداى سرت

.
.

.
.
یه خاک بر سرت به صورت مستتر و بالقوه وجود داره

705

حس قشنگ اون موقعیه که

ببینی عکست بک گراند گوشیشه

704

دلم میخواد برگردم به دوران کودکی
به بوسه های واقعی که از ته دل بودن
به آشتی های بعد دعواها

703

به سلامتیه اونی که تو عصبانیت خواست آرومم کنه....
هر چی از دهنم درومد بهش گفتم.... آخرش فقط گفت : بهتری ؟!

702

خیلی پیش اومد خودمو به سرماخوردگی زدم که مدرسه نرم...
.
.
.
.
اما من هنوز موندم اون دکتری که منو معاینه می کرد و می گفت:
مریضی و چند جور قرص و دوا می نوشت تا خوب بشم، مدرکشو از کجا گرفته بود

701

من هم مثل خیلی از عاشق ها از تو یادگاری دارم ولی یادگاری من با بقیه فرق داره ؛ یادگاری من از

 تو سینه ای پر از درده !

700

http://s2.picofile.com/file/7174673545/ghamgin.jpg


دگر حس شقایق را نداری هوای قلب عاشق را نداری از آن چشمان خون سرد تو پیداست ، که


 قلب تنگ سابق را نداری…

عیدتون مبارک