703
به سلامتیه اونی که تو عصبانیت خواست آرومم کنه....
هر چی از دهنم درومد بهش گفتم.... آخرش فقط گفت : بهتری ؟!
هر چی از دهنم درومد بهش گفتم.... آخرش فقط گفت : بهتری ؟!
+ نوشته شده در شنبه بیست و ششم اسفند ۱۳۹۱ ساعت 22:37 توسط reza
|
خوش آمدید