یادگاری
اين خط آخردفترسال91.اگه بخواين يه جمله يادگارى
واسه عزيزی بنويسين چى مينويسين؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خواهشا بدون یادگاری نرین هاااااا!!!!
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و نهم اسفند ۱۳۹۱ ساعت 16:32 توسط setareh
|
خوش آمدید