اینقدر خودت را نگیر...!!اینقدر با تکبر و غرور با آدم حرف نزن...!!وقتی کسی به تو ابراز علاقه کرد...فکر
 
نکن که فوق العاده ای...!!شاید اون کم توقعه.....