711
اینقدر خودت را نگیر...!!اینقدر با تکبر و غرور با آدم حرف نزن...!!وقتی کسی به تو ابراز علاقه کرد...فکر
نکن که فوق العاده ای...!!شاید اون کم توقعه.....
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و هفتم اسفند ۱۳۹۱ ساعت 11:7 توسط setareh
|
خوش آمدید