به وبلاگ خودتون خوش آمدید

به سلامتی .....

به سلامتی اونی که درد دل همه رو گوش می ده، اما معلوم نیست خودش کجا درد دل می کنه!سلامتی اون دلی که هزار بار شکست، ولی هنوز هم شکستن بلد نیست!سلامتی اونایی که تو اوج سختی و مشکلات به جای این که ترکمون کنن، درکمون می کنن!سلامتی رفیقی که تو رفاقت کم نذاشت، ولی کم برداشت تا رفیقش کم نیاره!

مـــــــرد

مرد اون نیست که از نعره هاش دیوار به لرزه در بیاد ...


مرد اونه که از صدای نفس کشیدنش قلبت بلرزه !!!!

بعضی از پسرا....

بعضے از پسرا ممکنہ از ابروهاشون کمشده باشہ ولے از مردونگےشون کم نشده . . بعضے از پسرا ممکنہ پولاے توجیبشون کم شده باشہ ولے از معرفتشون کم نشده . . بعضے از پسرا ممکنہ سیبیل نذارن ولے تو رفاقت کم نمےزارن . . ممکنہ خیلے از دخترا شماره ے خیلے ها تو گوشیشون باشہ اما همیشہ دلشون پیش یہ نفره. . خیلے از دخترا ممکنہ باهمہ چیت بسازن ولے با خیانت نمےسازن . . خیلے از دخترها هم هستن کہ درستہ مرد نیستن ولے خیلے مردن . .

ما که رفتیم نگران................

خالی بندی پسرا از خاطرات سربازی (عکس طنز) www.taknaz.ir

دوستای گلم

اگر بار گران بودیمُ رفتیم  اگه نامهربان بودیمُ رفتیم

بلاخره وقتش رسید که بریم خدمت  

اخه میگن تا سربازی نری مرد نمیشی

بریم ببینیم مرد میشیم یا .......

بر میگردم زود ............

کودک فال فروش

كودك فال فروشي را پرسيدند : چه ميكني؟

گفـــــــــت : "ازحماقت انسان ها تكه ناني در مي آورم"!!

... گفتند : يعني چه؟!
...
گفــــــــت : "اينها از مني كه در امروز خود مانده ام ، فردايشان را مي خواهند."

پدر

 
ﭘﺪﺭ ﺩﺳﺘﺸﻮ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺭو ﺷﻮﻧﻪ ﭘﺴﺮﺵ و اﺯﺵ ﭘﺮﺳﯿﺪ: ﺗﻮ ﻗﻮﯼ ﺗﺮﯼ ﯾﺎ ﻣﻦ؟ ﭘﺴﺮ ﺟﻮﺍب دﺍﺩ: ﻣﻦ...!
ﭘﺪﺭ ﺑﺎ ﺩﻟﯽ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﻪ ﯾﺎﺩ ﻫﻤﻪ زﺣﻤﺎﺗﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﺴﺮ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩ ، دستشو اﺯ ﺭﻭ ﺷﻮﻧﻪ ﭘﺴﺮﺵ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﺩﻭ ﻗﺪﻡ ﺩﻭرتر ﭘﺮﺳﯿﺪ: ﺗﻮ ﻗﻮﯼ ﺗﺮﯼ ﯾﺎ ﻣﻦ؟ ﭘﺴﺮﺵ ﺟﻮﺍب دﺍﺩ: ﺷﻤﺎ ؛
ﭘﺪﺭ ﮔﻔﺖ: ﭼﺮﺍ ﻧﻈﺮﺕ ﻋﻮﺽ ﺷﺪ؟
ﭘﺴﺮ ﮔﻔﺖ: آخه ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺳﺘﺖ ﺭﻭﯼ ﺷﺎﻧﻪ ﺍﻡ ﺑﻮﺩ فکر ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻡ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﻧﯿﺎ ﭘﺸﺘﻤﻪ...!

پیانو

 
پیانو میزنم آروم میشم....
.
.
.
ینی اگه میزدم آروم میشدم
... فی الواقع اگه داشتم و میزدم آروم میشدم
در حقیقت اگه داشتم و بلد بودم و میزدم آروم میشدم :|

سایکویخچالوژی

 
مرض سایکویخچالوژی گرفتم :|
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.

.
همیشه فکر میکنم یه چیزی تو یخچال هست و من ازش بی خبرم!!!
ولی هرچی میگردم پیداش نمی کنم:|

کیف پول

 
با این وضع اقتصادی
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.

کیف پولم شده مثل پیاز ...
هر وقت بازش می کنم اشکم در میاد:|
برایه شما هم همینجوریه؟ :|

طنز

 
چرا سن که میره بالا دختر همسايه دیگه نمیاد دکتر بازی؟
اتفاقی مگه افتاده؟

.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

بابا من همون دکترم تو هم همون مریضی دیگه:))

نامردی

 
جواب نامردی رو باس با نامردی داد...!
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
وقتی دوستـم پــارتــی میگــیره و منو دعوت نمی کنه

منم خوب کاری می کنم زنگ میزنم به پلیس

طنز

 
بش گفتم ميخواي بري بــــــرو ولي بدون که بي تو ميميـــــــرم
.
.
.
.
... .رفت ولی هستم در خدمتتون

گول نخورد لامصب!!!

طنز

 
ﺧﺎﻧﻮﻡ ﻧﯿﮑﯽ ﮐﺮﯾﻤﯽ ﻫﻢ ﯾﮏ
ﻓﯿﻠﻢ ﻣﺴﺘﻨﺪ ﺑﺎ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ
ﺳﺎﺧﺘﻦ.ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯿﮑﻪ ﻣﺎ ﻫﺮ ﭼﯽ
ﺗﻮ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﮔﺸﺘﯿﻢ،ﺣﺘﯽ ﯾﮏ
ﻋﮑﺲ ﻫﻢ ﺍﺯ ﺍﯾﺸﻮﻥ ﺑﺎ ﺷﻮﺭﺕ
... ﻭﺭﺯﺷﯽ ﭘﯿﺪﺍ ﻧﮑﺮﺩﯾﻢ :|

456

عکس عاشقانه

رفتن ....

و امــــــــروز 

بی ســــــر و صـــــــــدا پیدایـــــت شد 

تـــــا بــــه رخ نکشـــــــــی اشتباهاتـــــــــــــم را 

ایـــــن بـــــار کفــــش هایـــــت را می دزدم 

مبــــــــــادا فکـــــر ِ رفتــــــــــن به ســـــرت بزنــــــــد

couple تكه متن هاي كوتاه عاشقانه و رمانتيك همراه عكس

 

هیچکس...


هيچـــ كســ 

ويراني ام را حســـ نكرد 

روز رفتنــــــــت را به خاطــــــــــر داری ؟ 

کفــــــش هایــــت را بغل کــــــــرده بــــودی . . . 

مبـــــادا صدایـــــش گوش هایـــــم را آزار دهـــــــــد ! ! ! 

نـــــوک ِ پا ، نـــــوک ِ پا دور شــــدی 

از همیـــــن گوشــــهـ کنــــار 

شکستم

شکستم 


نه آن زمان که رفتی .. 


همان وقت که گفتی می روی ..

نمایش احساسات با عکس های زیبا


حاجت روا .....

پيشاني اَت بُقعه ي هَميشــه اَمن ياد ِ من استـ ... 

مي بوسَمش شايـــد از پُشت اين ضَريـح حــاجت رَوا شومـــ !!!

نمایش احساسات با عکس های زیبا

روزنه امید ...

+چه روزنه امـ ـیدی ممکن است باشد ؟! 

وقتی نداشته ها بیـ ـشتَر از داشته هاست

نمایش احساسات با عکس های زیبا

یادگاری

از خواب پريدم 

چشام پر اشک بود 

بلند شدم و يه راست رفتم سمت کمد 

تنها يادگاری از تو 

عطرت بود که روی پيرهنم جا مونده بود 

سر کشيدم بوی نبودنت رو 

[تصویر: sokoot.jpg]

 

بوی تنت ....

از تـ ُ چـهـ پنهــانـ 

گــاهۓ برایـم آنقـدر خواستنـۓ مۓ شوۓ 

کـ شـروع مۓ کنم 

بـ شمــارش تکـ تکـ ثانیـهـ 

براۓ یکـ بار دیگـر رسیـدن 

بـ بوۓ تنتــ ...

 

   sms-jok.royablog.com شعرو متن عاشقانه

هوایت ....

چقدر دلم هوایت را می کند 

حالا که دگر هوایم را نداری...!

انتظار...

نميــــــدانمـــ 

تعبيـــــر نگاهتـــــــ 

خداحافظـــــ يستـــ ــ ـ 

يا انتــــــظار ؟!

نمایش احساسات با عکس های زیبا

آخرقصه

آخر قصه ی ما را همان اول لو دادند 


همان جایی که گفتند: یکی بود و یکی نبود . . .

 

d8afd984d8aad986daafdb8c تكه متن هاي كوتاه عاشقانه و رمانتيك همراه عكس


وقایع زندگی

وقایع زندگی: اگه خوش بگذره، اسمش خاطره ست، اگه پدرت در بیاد و دهنت صاف شه، تجربه ست

زندگی

زندگی زمانی به بن بست میرسد


که نه حق خواستن داری


نه توانایی فراموش کردن

به یادت هستم ...

همیشه به یادت هستم ،اماشاهدی ندارم جز کلاغ بام خانه مان

که او هم حقیقت را به تکه پنیری میفروشد.

بااو بودنت....

با تمام کنار او بودَنـهآیت " کنــآر " می آیم...

فقط محض رضای " خـُـدا "

دست از سر خوابهایم بردآر ...

تو......

از جداییمان به هرکس حرف زدم حق را به من دادند

اما چه فایده اینها نمیدانند من حق را نمی خواهم

 حق که برای من " تو " نمیشود