اگر بار گران بودیمُ رفتیم اگه نامهربان بودیمُ رفتیم
بلاخره وقتش رسید که بریم خدمت
اخه میگن تا سربازی نری مرد نمیشی
بریم ببینیم مرد میشیم یا .......
بر میگردم زود ............
+ نوشته شده در دوشنبه سی ام بهمن ۱۳۹۱ ساعت 13:33 توسط reza
|
خوش آمدید اینجا توسط چند تا نویسنده اداره میشه جای شما هم خالیه اگه دوست داری بگو تا بیای تو جمع کوچیک ما با تبادل لینک همه جوره موافقیم به شرطی اینکه ما رو با اسم دلنوشته لینک کنید مطالب رو خوندی نظرتو بده