چرا سن که میره بالا دختر همسايه دیگه نمیاد دکتر بازی؟
اتفاقی مگه افتاده؟

.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

بابا من همون دکترم تو هم همون مریضی دیگه:))