طنز
چرا سن که میره بالا دختر همسايه دیگه نمیاد دکتر بازی؟
اتفاقی مگه افتاده؟
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بابا من همون دکترم تو هم همون مریضی دیگه:))
اتفاقی مگه افتاده؟
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بابا من همون دکترم تو هم همون مریضی دیگه:))
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و نهم بهمن ۱۳۹۱ ساعت 23:46 توسط reza
|
خوش آمدید