پیانو میزنم آروم میشم....
.
.
.
ینی اگه میزدم آروم میشدم
... فی الواقع اگه داشتم و میزدم آروم میشدم
در حقیقت اگه داشتم و بلد بودم و میزدم آروم میشدم :|