پیانو
پیانو میزنم آروم میشم....
.
.
.
ینی اگه میزدم آروم میشدم
... فی الواقع اگه داشتم و میزدم آروم میشدم
در حقیقت اگه داشتم و بلد بودم و میزدم آروم میشدم :|
.
.
.
ینی اگه میزدم آروم میشدم
... فی الواقع اگه داشتم و میزدم آروم میشدم
در حقیقت اگه داشتم و بلد بودم و میزدم آروم میشدم :|
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و نهم بهمن ۱۳۹۱ ساعت 23:51 توسط reza
|
خوش آمدید