833
دختري از مردي پرسيد : چرا تا مرز ديوانگي عاشق کسي ميشوم در حالي که
ميدانم در نهايت به اون نميرسم؟
مرد جواب داد: به من بگو چرا زندگي ميکنيم ... در حالي که ميدانيم در آخر مي ميريم؟؟
هيچي ديگه دختره هم زد تو دهنش گفت سوال منو با سوال جواب نده ... :))
+ نوشته شده در شنبه هفتم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 23:15 توسط reza
|
خوش آمدید