وقتی یکی بهت میگه " تو دیگه عوض شدی" یعنی اینکه " تو دیگه مثه سابق مطابق میل من رفتار نمیکنی"...
.



.
عامیانه ش میشه: تو دیگه خر خوبی نیستی