604
سکوتِ من هیچگاه نشانه ی رضایتم نبود....
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
من اگر راضی باشم با شادی میخندم!!
سکوت نمی کنم!!
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
من اگر راضی باشم با شادی میخندم!!
سکوت نمی کنم!!
+ نوشته شده در جمعه یازدهم اسفند ۱۳۹۱ ساعت 16:38 توسط reza
|
خوش آمدید