دلم گرفته در تنهایی...

وای از دست این تنهایی، وای از دست این دل بهانه گیر
وای از دست این لحظه های نفسگیر ،ای خدا بیا و دستهای سردم را بگیر
خسته ام ، باز هم دلم گرفته و دل شکسته ام
+ نوشته شده در سه شنبه هفدهم بهمن ۱۳۹۱ ساعت 2:3 توسط mohadeseh
|
خوش آمدید