نهار
فخرفروشی نباشه ها
خداییش نمیخوام بگم بچه مایه دارم
یا دارم تو ناز و نعمت زندگی میکنم
اما جاتون خالی
نهار عجب امــــلـــــتی زدیم
خداییش نمیخوام بگم بچه مایه دارم
یا دارم تو ناز و نعمت زندگی میکنم
اما جاتون خالی
نهار عجب امــــلـــــتی زدیم
+ نوشته شده در یکشنبه پانزدهم بهمن ۱۳۹۱ ساعت 15:56 توسط reza
|
خوش آمدید