هیچوقت دردشو نکشید.....هیچوقت
اینکه عاشقش باشیو ندونه یه دردی داره ، اینکه عاشقت باشه و تو نخوایشم یه دردی
داره ، اگه بگه عاشقت و خیانت کنه اینم یه درد داره... ولی خدا نصیب هیچکدومتون
نکنه که هر دو عاشق هم باشیدو بدون هم بمیرید ولی تقدیر نخواد کنار هم بمونید...
اینکه بدونی الان که از دلتنگیش گریهات خشک شده اونم داره از دلتنگیت آتیش می
گیره ولی نمی تونید بغل کنید هم دیگرو... ایشالا هیچوقت دردشو نکشید
+ نوشته شده در چهارشنبه یازدهم بهمن ۱۳۹۱ ساعت 18:46 توسط mohadeseh
|
خوش آمدید