سوال من...
پرسیدند : دوستش داری ؟
گفتم : دنیای من است
گفتند : دوستت دارد ؟
گفتــــم : تنـهـــا ســـوال مـــن اســت . . .

+ نوشته شده در دوشنبه نهم بهمن ۱۳۹۱ ساعت 14:56 توسط mohadeseh
|
پرسیدند : دوستش داری ؟
گفتم : دنیای من است
گفتند : دوستت دارد ؟
گفتــــم : تنـهـــا ســـوال مـــن اســت . . .

خوش آمدید