بعضی وقتا دلت میخواد بزنی بیرون ...

وقتی ناراحتی بری قدم بزنی

زیربارون بزنی بیرون بدون چتر

تنهای بری سرخاک با گل نرگس

وخیلی کارای دیگه که نمیتونی بکنی...

چون دختری