دختر
بعضی وقتا دلت میخواد بزنی بیرون ...
وقتی ناراحتی بری قدم بزنی
زیربارون بزنی بیرون بدون چتر
تنهای بری سرخاک با گل نرگس
وخیلی کارای دیگه که نمیتونی بکنی...
چون دختری
+ نوشته شده در یکشنبه سیزدهم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 23:59 توسط ahoo
خوش آمدید