سخت است...درک کردن دختری ک غم هایش را خودش میداند و دلش...!که همه تنها لبخندش را میبینند...!که حسرت شاد بودنش را میخورند...!nب خاطر خنده هایش!!هیچکس جز همان دخترnنمیداند چقدر تنهاست...!که چقدر میترسد از باختن....از اعتماد بی حاصلش...