تواین دنیاهیچ غمی بالاترازمردبودن نیست

مرد

کی میدونه  مرد یعنی چی؟

وابالاترازمردبودن چه غمی هست؟

زن

اره یه زن مردباشه...

خیلی حرف توشه اگه بفهمی...