یه غرورمردونه...
تواین دنیاهیچ غمی بالاترازمردبودن نیست
مرد
کی میدونه مرد یعنی چی؟
وابالاترازمردبودن چه غمی هست؟
زن
اره یه زن مردباشه...
خیلی حرف توشه اگه بفهمی...
+ نوشته شده در پنجشنبه نوزدهم دی ۱۳۹۲ ساعت 17:6 توسط ahoo
تواین دنیاهیچ غمی بالاترازمردبودن نیست
مرد
کی میدونه مرد یعنی چی؟
وابالاترازمردبودن چه غمی هست؟
زن
اره یه زن مردباشه...
خیلی حرف توشه اگه بفهمی...
خوش آمدید