دلتنگ که میشـوم

بغـض میــکنم

می آیم پشـت صفحـه ی مانیتــورم

کامنـت مینویسـم

صورتک میگــذارم

صورتکی که میخنـدد و

پشتـش قایم میشــوم

که فکـــر کنی میخنــدم و بخنـــدی...

اشکهایم می آیند و من مدام با صورتک مجازی ام میخندم