تنهایی
تَنهاے یعنے،
گوشه پروفایلت چند نفر آن باشـלּ
ولے نمے توانے با هیچ ڪـבام בرב בل ڪنے
و مجبور میشے בرבهایت را بنویسے،
تا شایـב هماלּ ها لایڪ ڪننـב...
گوشه پروفایلت چند نفر آن باشـלּ
ولے نمے توانے با هیچ ڪـבام בرב בل ڪنے
و مجبور میشے בرבهایت را بنویسے،
تا شایـב هماלּ ها لایڪ ڪننـב...

+ نوشته شده در پنجشنبه چهاردهم آذر ۱۳۹۲ ساعت 15:25 توسط setareh
|
خوش آمدید