اشک های لعنتی...
دلتنگی...
یعنی بشینی با یادش...
و به خاطراتون فکر کنی........
اون وقته که...
یه لبخند میاد رو لبت.......
ولی چند لحظه بعد...،
شروع اشک های لعنتی......

+ نوشته شده در دوشنبه یازدهم آذر ۱۳۹۲ ساعت 23:0 توسط setareh
|

خوش آمدید