تو را چشم در راهم
میدونم اینم تموم میشه
یه شعر براش ساختم روم نمیشه اینجا بزارم
دعا کنید فقط 5 ماه و چند روزه دیگه مونده
اخه این که بگذره .........
+ نوشته شده در سه شنبه پنجم آذر ۱۳۹۲ ساعت 23:21 توسط reza
|
خوش آمدید