خسته ام..خسته...

نمیدونم تا کی باید این جور زندگی رو ادامه بدم 

خدایا....درسته من بدم..اما از خـــوب کمک خواستم...
خدایامیدونم که صدامو میشنوی
پس اینو باصدای بلند بخون:
غـــــــلــــــــطـــــــ  کـــــــــــردمــــــــــــ

افسران -  استاد خدا را به من نشان بده
میخواهم از همین امروز شروع کنم و چقدر خوشحالم که امروزشنبه نیست :)