کمک می خواهم
خسته ام..خسته...
نمیدونم تا کی باید این جور زندگی رو ادامه بدم
خدایا....درسته من بدم..اما از خـــوب کمک خواستم...خدایامیدونم که صدامو میشنوی
پس اینو باصدای بلند بخون:
غـــــــلــــــــطـــــــ کـــــــــــردمــــــــــــ

میخواهم از همین امروز شروع کنم و چقدر خوشحالم که امروزشنبه نیست :)
+ نوشته شده در یکشنبه سوم آذر ۱۳۹۲ ساعت 23:27 توسط reza
|
خوش آمدید