خیلی جالبه...همیشه درست همون وقتی که تصمیم دارم خوش بین باشم و دارم بابت بدبین بودن خودمو مجازات میکنم، اتفاقی میفته که نظرم بر می گرده....خب آخه چرا؟؟
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و یکم مرداد ۱۳۹۲ ساعت 18:43 توسط reza
|
خوش آمدید اینجا توسط چند تا نویسنده اداره میشه جای شما هم خالیه اگه دوست داری بگو تا بیای تو جمع کوچیک ما با تبادل لینک همه جوره موافقیم به شرطی اینکه ما رو با اسم دلنوشته لینک کنید مطالب رو خوندی نظرتو بده