همونجا..........
کلا هرچی که می پرسی جوابش همون جاس!
خــَنده ام میگــیرد،
وقـتی پـس از مــُدت هآ بی خــبری...
بی آنکه یک بــآر
سـراغی از مـَن بگیـــری،
میگـویی:دلـَم بـرات تنـگ شـُده
یـآ مـَرا به بــآزی گــرفته ایــ
یـآ معـنی دلتــَنگی را نمیفـَهمی...
دلتــَنگی ات ارزانــی خودَتــــدرد یعنی...
سر ادم به همان سنگی بخورد ...
که به سینه میزد.....

که بايد دستت رو بـــزنی زير چـــــونت
و
جريان زندگيــــت رو فقــــــــط تمــاشا کنی
بعدشـــــــم بگــــی
بـــــــــــــــــــــــــــــه درک...
بعضیا ارزونند...
امّا واسه آدم گرون تموم میشن...

تنها چیزی که باید از زندگی آموخت یک کلمه است:"میگذرد"
و چه سخت می کاهد از جان آدم تا بگذرد...
دلتنگی هایت را در آغوش بگیر و بخواب …
هیچکس آشفتگی ات را شانه نخواهد زد …
این جمع پر از تنهاییست .

ﯾــــــــﻪ ﻣـــﺮﺯ ﺑﺎﺭﯾﮑــــﻪ؛
ﺑــﯿــــــﻦ ﺭﮎ
ﺑــــــــﻮﺩﻥ ﻭ ﺑﯿﺸﻌــــــﻮﺭﯼ
!

تندیس جاودانه ایثار و
فداکاری، پدر نازنینم
به کمال روح انسان، به حیات جسم و حیوان، به تمام
دنیا،
به صدای رعد و طوفان، به نسیم عهد و پیمان،
به خدای جسم و
روحم، به نگاه پر شکوهت، که تو را عاشقانه می پرستم.
روزت مبارک.
روز پدر مبارک
