833

دختري از مردي پرسيد : چرا تا مرز ديوانگي عاشق کسي ميشوم در حالي که ميدانم در نهايت به اون نميرسم؟

مرد جواب داد: به من بگو چرا زندگي ميکنيم ... در حالي که ميدانيم در آخر مي ميريم؟؟

هيچي ديگه دختره هم زد تو دهنش گفت سوال منو با سوال جواب نده ... :))

832

آقای مجری: اون چیه که چارتا چیز داره و اومده پشت در بوق میزنه

فامیل دور: اون منم،ولی من چارتا چیز ندارم!!!

831

یکی از سخت ترین کارها

پاک کردن مسج هاییه که یه روزی

بـرات یــه دنـیــا مــعـنـی داشــت!!!

830

مخــــــــــــــــــــــــاطب خـــــــــــــــــــــــــــــــــــاص:

بــﮧ مـَـטּ قـــول بـده

در تـمـــام ســـال هـــایـــے کــﮧ بـــاقـــے مـانـده

تــآ ابـَـد . . .

مـُــواظـبـــــ ِخـــودت بــاشــے

دیگــر نـیستــم كــﮧ یـــاد آورے ات کُـنــم . . .

829

828

دنیای مجازی جاییه که وقتی کسی که دوستش داری ازت میپرسه خوبی؟؟

میگی خوبم مرسی!!

اما اون نه میتونه بغض گلوتو ببینه...

نه میتونه چشای خیس تو ببینه...

نه دستای لرزونتو...

حتی نمیتونه دلتنگیتو حس کنه...

بعد هم با خیال راحت میره که با یکی دیگه چت کنه....

827


دلم هوس یک دوست قدیمی کرده يک رفیقِ شش دانگ یک آرامِ دل ،

کسی که امتحانش را در رفاقت پس داده و دیگر محک زدن و زیر و رو کردنی در کار نباشد 

رفیقی که من نگویم و او بشنود...ﺑﺨﻮﺭﻡ و حجــم بغضم را در خنده ام ببیند...

رفیقی که بگویمش برو اما بماند و نرود ،وقتی که ماندنش آرامم ﻣﻴﻜﻨﺪ

826

عروس خانم چیکاره هستن ؟؟؟

معلم هستن .

به به . معلمی شغل انبیاست !!!

معلم چی هستن حالا ؟؟؟

رقص عربی !!! :|

825

دیروز رفتم کبابی
زده بود 100% گوسفندی :)

.
.
.

بعد اینکه کبابو خوردم تازه فهمیدم با من بوده :|

824


با هر کس باید مثل خودش بود...

به من یاد بدهـ :

بی معرفتی را...

نامردی را...

بی وجدانی را...

823

من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من! 

من خودم هستم و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد

من نه عاشق هستم و نه دلداده به گیسوی بلند و نه الوده به افکار پلید

من به دنبال نگاهی هستم! که مرا از پس دیوانگیم می فهمد

www.parsnaz.ir  عکس های غمگین از لحظات تنهایی

823

خیلی از یخ کردن های ما از سرما نیست!!!

لحن بعضی ها زمستونیه.......!!

822

پیام عشق برای متولدین هر ماه

متولدین فروردین
که به جهان بیاموزید که عشق "معصومیت" است و از جهان بیاموزید که عشق "اعتماد" است.

 
 
متولدین اردیبهشت
که به جهان بیاموزید که عشق "صبر و تحمل" است و از جهان بیاموزید که عشق "بخشش و گذشت" است.

 
 
متولدین خرداد
که به جهان بیاموزید که عشق "آگاهی" است و از جهان بیاموزید که عشق "احساس" است.

 
 
متولدین تیر
که به جهان بیاموزید که عشق "فداکاری" است و از جهان بیاموزید که عشق "آزادی" است.

 
 
متولدین مرداد
که به جهان بیاموزید که عشق "شور و نشاط" است و از جهان بیاموزید که عشق "فروتنی" است.
 
 

متولدین شهریور
که به جهان بیاموزید که عشق "نیاز" است و از جهان بیاموزید که عشق "کمال" است.

 
 
متولدین مهر
که به جهان بیاموزید که عشق "زیبایی" است و از جهان بیاموزید که عشق "هماهنگی" است.

 
 
متولدین آبان
که به جهان بیاموزید که عشق "هیجان" است و از جهان بیاموزید که عشق "تسلیم شدن" است.

 
 
متولدین آذر
که به جهان بیاموزید که عشق "صمیمیت" است و از جهان بیاموزید که عشق "وفاداری" است.

 
 
متولدین دی
که به جهان بیاموزید که عشق "عقلانی" است و از جهان بیاموزید که عشق "از خود گذشتگی" است.

 
 
متولدین بهمن
که به جهان بیاموزید که عشق "اغماض" است و از جهان بیاموزید که عشق "یگانگی" است.

 
 
متولدین اسفند
که به جهان بیاموزید که عشق "رحم و شفقت" است و از جهان بیاموزید که عشق "همه چیز" است.

821

820

کســــی چهـ  میـــــداند کهـ

امـــــروز چند بار فــــــرو ریختمــ

از دیدن کســــی کهـ

تنهــــــا لباسشـ  شبیهـ  تــــــــو بود...

819

818

یه کم روش فکر کنید ...


یه پسر تو سن 22 سالگیش لیسانسش تموم میشه ،اگه فوق نخونه

تا 24 سالگی خدمت. گیرم که 24 سالگی هم یه جا استخدام شه و

برجی 2 میلیون ! حقوق بگیره (که نمیگیره ) از خانواده سرمایه دار هم

نبوده .اگه هیچی نخوره و لباس نخره و همه رو جمع کنه میشه

سالی 24 میلیون ... سن 28 سالگی ازدواج میکنه ! 4 سال کار کرده

و هیچی نخورده !


با بدبختی 96 میلیون جمع کرده


حداقل 10 تومن پول سرویس طلای عروس میشه

20 تومن هزینه عروسی

20 تومن لوازم خونه

40 تومن رهن خونه

6 تومنم براش میمونه که منتظر یکم جمع کنه باهاش یه پراید قسطی

بخره !بعدم که باید به این امید که بتونه روزی خونه دار بشه مث ... کار

کنه !
پس سطح توقعتون رو بیارید پایین و انتظار نداشته باشید شوهرتون تو سن

30 سالگی هم یه خونه داشته باشه ، هم یه پرادو ، یه سانتافه هم برای

شما بخره !
واقعاااااااااااااااااااااااااااااا.............................

817

اینجــا صـدای پـا زیــاد می شنــوم...! 


امــا هیچکــدام تــو نیستــی ...! 


دلــــــم ؛ خـوش کرده خــودش را بــه ایـن فکــر ؛ 


که شایــد ؛ پابرهنه بیایی ...

816

قلب عزیز لطفن بی جهت خودت را درگیر هر چیزی نکن ، کار تو فقط خون رساندن است فقط همین ...