833
مرد جواب داد: به من بگو چرا زندگي ميکنيم ... در حالي که ميدانيم در آخر مي ميريم؟؟
هيچي ديگه دختره هم زد تو دهنش گفت سوال منو با سوال جواب نده ... :))
مرد جواب داد: به من بگو چرا زندگي ميکنيم ... در حالي که ميدانيم در آخر مي ميريم؟؟
هيچي ديگه دختره هم زد تو دهنش گفت سوال منو با سوال جواب نده ... :))

یکی از سخت ترین کارها
مخــــــــــــــــــــــــاطب خـــــــــــــــــــــــــــــــــــاص:
بــﮧ مـَـטּ قـــول بـده
در تـمـــام ســـال هـــایـــے کــﮧ بـــاقـــے مـانـده
تــآ ابـَـد . . .
مـُــواظـبـــــ ِخـــودت بــاشــے
دیگــر نـیستــم كــﮧ یـــاد آورے ات کُـنــم . . .
دلم هوس یک دوست قدیمی کرده يک رفیقِ شش دانگ یک آرامِ دل ،




کســــی چهـ میـــــداند کهـ
امـــــروز چند بار فــــــرو ریختمــ
از دیدن کســــی کهـ
تنهــــــا لباسشـ شبیهـ تــــــــو بود...
یه پسر تو سن 22 سالگیش لیسانسش تموم میشه ،اگه فوق نخونه
تا 24 سالگی خدمت. گیرم که 24 سالگی هم یه جا استخدام شه و
برجی 2 میلیون ! حقوق بگیره (که نمیگیره ) از خانواده سرمایه دار هم
نبوده .اگه هیچی نخوره و لباس نخره و همه رو جمع کنه میشه
سالی 24 میلیون ... سن 28 سالگی ازدواج میکنه ! 4 سال کار کرده
و هیچی نخورده !
با بدبختی 96 میلیون جمع کرده
حداقل 10 تومن پول سرویس طلای عروس میشه
20 تومن هزینه عروسی
20 تومن لوازم خونه
40 تومن رهن خونه
6 تومنم براش میمونه که منتظر یکم جمع کنه باهاش یه پراید قسطی
بخره !بعدم که باید به این امید که بتونه روزی خونه دار بشه مث ... کار
کنه !
پس سطح توقعتون رو بیارید پایین و انتظار نداشته باشید شوهرتون تو سن
30 سالگی هم یه خونه داشته باشه ، هم یه پرادو ، یه سانتافه هم برای
شما بخره !
واقعاااااااااااااااااااااااااااااا.............................