660
دلم یک دوست
میخواهد
که خیلی مهربان باشد
دلش اندازه دریا ،
به قدر آسمان
باشد
نجابت خانه اش باشد ،
صفا سرمایه اش باشد
و در شهر وجود او محبت
رایگان باشد

دلم یک دوست
میخواهد
که خیلی مهربان باشد
دلش اندازه دریا ،
به قدر آسمان
باشد
نجابت خانه اش باشد ،
صفا سرمایه اش باشد
و در شهر وجود او محبت
رایگان باشد



بعضـــی حــرفـــــارو نمیشـــــه گفتــــــــ
بـــایــــــد خـــــورد !
ولــــی بعضـــی حـرفــــــارو
نــه میشــه گفتــــــ ، نــه میشــه خـورد !
میمـــونــــه ســــــر دل !
میشــــــــه دلتنگـــــــی ...
میشــــــــه بغـــــــــــض ...
میشــــــــه سکـوتــــــــ ...
میشــــــــه همـــــون وقتــی کــــه
خــودتـــــم نمـیدونــی چـــــه مـرگتـــــه
رابطه های دو طرفه اند...
یعنی
هردو میکوشند برای ادامه دار شدنش!
هردو خطر میکنند...
هردو وقت میگذارند ...
هردو هزینه میکنند...
هردو برای یک لحظه بیشتر
درکنارهم ماندن میجنگند!
خودشــ واســه خودشـ کامنـت بزنهـــ کـه:
خـــــودمونیمــــا ولیــ خیلی خـــر بودیــــ:(

خــــدایـــــا نفهمیدمـــ!اینجایـی که هستمـ
تقــــدیر منـ هســت یا تقصـــــیر منـ؟!!

ســــر ســـریــ رد شــو
و زندگیـــ کنـ "دقــــــــت"
د قـــــ تـــــ مــیدهـــــد...

به نظرم باحال اوووووومد گذاشتم:)
بــــه ســـــلامـــتـی اونـی کـــــه تــــو خــیالمــونـه امــــا بــــی خیـــــالـمونــه
بــه ســـلامـــتی اون پــســـــری کـه تـا ی دخـتـــــر خـــوشگــــــل میبیـــنه سـرشـــو میـــندازه پـاییـــنو میـــگه اخــرشم باشـــی بــــازم انگـــــشت کــــوچیــــکه ی عشـــــــــــقم نمیـشی(البته اگه ی همچی پسری وجوود داشت)
بـــه ســــلامــتی اون دختـــــــری کـه زیــــر بـــــارون خیـــــس میـــشه امــا عشـــــقشو با هیـــــچ ماشیــــنی عـــــوض نمیکـــنه(تفااوت و نگااه: لا اقل نصف دخترا همینن)
بـــــــه ســـــلامتی فرامــــــــموش نشــده هایـــــــی که فرامــــــــوشمون کردن

بــــایـــد بــــــه بــعضیــها گـــــفت:
درســــتـه کـــه وقـــــتی شـاخ میــشــی
شـــــاخـــتو نمـیشـکــنم
ولـــی هــــــــول بــرت نــداره
نــه اینـکـــه نتــــونســـــتم ,نـــه
اخــــــه مـــن طـرفدار حقــــوق حیـــــواناتــــم

حــــالتـ تـهـوع دارم
ایـــن حــالت تهــــوع لــــعنتی
بــــا قرصــــها و هـــوای ازاد خــــوب نمیـشود
عـلاجــش فـقط بــالآ اوردنــــ فحــــش
هــــاییست کـه بـه دیگــــران بدهـکارم

از ادمـــها دلگیــــر نشـو
تهمــــت زدن طبیــعتشــان اســــــت
وقــــتی که بـــه هــــوای بارانـــــی
میگـــــــویند: خـــــــــراب
ما نسل بوسه های خیابونی هستیم
نسل خوابیدن با اس ام اس
نسل درد دل باغریبه های مجازی
نسل غیرت روی خواهر،روشنفکری روی دختر همسایه
نسل کادوهای یواشکی
نسل شارژ های اینترنتی
نسل جمله های کوروش و دکتر شریعتی
نسل ترس از رقص نور ماشین پلیس
نسل سوخته
نسل من و تو


کنارت هستند ؛ تا کـــی !؟
و این است بازی باهــم بودن