660

دلم یک دوست میخواهد
که خیلی مهربان باشد
دلش اندازه دریا ،
به قدر آسمان باشد
نجابت خانه اش باشد ،
صفا سرمایه اش باشد
و در شهر وجود او محبت رایگان باشد


659

.
به تو که فکر می کنم
بی اختیار
به حماقت خود لبخند می زنم
سیاه لشکری بودم
در عشق تو
و فکر می کردم بازیگر نقش اولم …
افسوس…


http://uploadtak.com/images/l2157_Exis__18888.jpg

567




بعضـــی حــرفـــــارو نمیشـــــه گفتــــــــ

بـــایــــــد خـــــورد
 !

ولــــی بعضـــی حـرفــــــارو
 

نــه میشــه گفتــــــ ، نــه میشــه خـورد
 !


میمـــونــــه ســــــر دل !


میشــــــــه دلتنگـــــــی ...


میشــــــــه بغـــــــــــض ...


میشــــــــه سکـوتــــــــ ...


میشــــــــه همـــــون وقتــی کــــه 

خــودتـــــم نمـیدونــی چـــــه مـرگتـــــه


656

خــــدا تنها روزنه امیدی است كه هیچگاه بسته نمی شود،
تنها كسی است كه با دهان بسته هم می توان صدایش كرد،
با پای شكسته هم می توان سراغش رفت،
تنها خریداریست كه اجناس شكسته را بهتر برمی دارد،
تنها كسی است كه وقتی همه رفتند می ماند،
...وقتی همه پشت كردند آغوش می گشاید،
وقتی همه تنهایت گذاشتند محرمت می شود
و تنها سلطانی است كه دلش با بخشیدن آرام می گیرد نه با تنبیه كردن.
خـــــــــــدا را برایتان آرزو دارم...

656

بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی 

دلت بگیره ولی دلگیری نکنی

شاکی بشی ولی شکایت نکنی

گریه کنی اما نذاری اشکات پیدا شن

خیلی چیزارو ببینی ولی ندیدش بگیری

خیلی حرفارو بشنوی ولی نشنیده بگیری

خیلی هادلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی. . .



654

تویی که الان دلت واسه یه بی معرفت تنگه . . .
تویی که میخوای بهش زنگ بزنی ولی غرورت نمیذاره...
تویی که بغضتو قورت میدی که یه وقت گریه نکنی ...
تویی که هر آهنگی گوش میدی یاد یه نفر میفتی...
تویی که تا میای یه کاری کنی میگی : بیخیال...
تویی که واس خودت آواز میخونی....
تویی که این روزا توی دنیای مجازی غرق شدی...
تویی که حتی توی دنیای مجازی هم خودتو گم کردی...
تویی که نمیدونی چه ریختی خودتو خالی کن...
به سلامتی تو...


برای نمایش بزرگترین اندازه كلیك كنید

653

دوست داشتنی ترین رابطه ها

رابطه های دو طرفه اند...

یعنی

هردو میکوشند برای ادامه دار شدنش!

هردو خطر میکنند...

هردو وقت میگذارند ...

هردو هزینه میکنند...

هردو برای یک لحظه بیشتر 

درکنارهم ماندن میجنگند!


652

کـــــاش میشـــد ادمـــ بـــره تو کتــابــــ زندگیــــــ 

خودشــ واســه خودشـ کامنـت بزنهـــ کـه:

خـــــودمونیمــــا ولیــ خیلی خـــر بودیــــ:(

خــــدایـــــا نفهمیدمـــ!اینجایـی که هستمـ

 تقــــدیر منـ هســت یا تقصـــــیر منـ؟!!

ســــر ســـریــ رد شــو 

و زندگیـــ کنـ "دقــــــــت"

د قـــــ  تـــــ   مــیدهـــــد...

651

به نظرم باحال اوووووومد گذاشتم:)

650

بــــه ســـــلامـــتـی اونـی کـــــه تــــو خــیالمــونـه امــــا بــــی خیـــــالـمونــه

بــه ســـلامـــتی اون پــســـــری کـه تـا ی دخـتـــــر خـــوشگــــــل میبیـــنه سـرشـــو میـــندازه پـاییـــنو میـــگه اخــرشم باشـــی بــــازم انگـــــشت کــــوچیــــکه ی عشـــــــــــقم نمیـشی(البته اگه ی همچی پسری وجوود داشت)

بـــه ســــلامــتی اون دختـــــــری کـه زیــــر بـــــارون خیـــــس میـــشه امــا عشـــــقشو با هیـــــچ ماشیــــنی عـــــوض نمیکـــنه(تفااوت و نگااه: لا اقل نصف دخترا همینن)

بـــــــه ســـــلامتی فرامــــــــموش نشــده هایـــــــی که فرامــــــــوشمون کردن 

 

649

بــــایـــد بــــــه بــعضیــها  گـــــفت:

درســــتـه کـــه وقـــــتی شـاخ میــشــی

شـــــاخـــتو نمـیشـکــنم

ولـــی هــــــــول بــرت نــداره

نــه اینـکـــه نتــــونســـــتم ,نـــه

اخــــــه مـــن طـرفدار حقــــوق حیـــــواناتــــم

حــــالتـ تـهـوع دارم

ایـــن حــالت تهــــوع لــــعنتی

بــــا قرصــــها و هـــوای ازاد خــــوب نمیـشود

عـلاجــش فـقط بــالآ اوردنــــ  فحــــش

هــــاییست کـه بـه دیگــــران بدهـکارم

از ادمـــها دلگیــــر نشـو

تهمــــت زدن طبیــعتشــان اســــــت

وقــــتی که بـــه هــــوای بارانـــــی

میگـــــــویند: خـــــــــراب

648

ما نسل بوسه های خیابونی هستیم

 نسل خوابیدن با  اس ام اس

 نسل درد دل باغریبه های مجازی

 نسل غیرت روی خواهر،روشنفکری روی دختر همسایه

 نسل کادوهای یواشکی

 نسل شارژ های اینترنتی

  نسل جمله های کوروش و دکتر شریعتی

  نسل ترس از رقص نور ماشین پلیس

 نسل سوخته

نسل من و تو

آیکـُن های ِ دختره

647

 

کنارت هستند ؛ تا کـــی !؟


تا وقتـــی که به تو احتــیاج دارند 


از پیشــت میروند یک روز ؛ کدام روز ؟
!


وقتی کســی جایت آمد
 


دوستت دارند ؛ تا چه موقع !؟


تا موقعی که کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنند….


میگویــند : عاشــقت هســتند برای همیشه نه
 


فقط تا وقتی که نوبت بــــــازی با تو تمام بشود
 !


و این است بازی باهــم بودن

646

خدا جون میشه تو امشب منو تو بغل بگیری؟ بگی آروم توی گوشم دیگه وقتشه بمیری... خدا جون میگن تو خوبی،مثل مادرا میمونی..اگه راست میگن ببینم،عشق من کجاست میدونی؟؟؟خدا جون میشه یه کاری بکنی به خاطر من؟؟؟من میخوام که زود بمیرم آخه سخته زنده موندن...من که تقصیری نداشتم پس چرا گذاشته رفته؟؟؟ خدا جون تو تنها هستی میدونی تنهایی سخته... زنده بودن یا مردن من واسه اون فرقی نداره...

645

من يه برنامه واسه روبوسي عيد ريختم

افراد بالاي پنجاه سال ٢بار

افراد پايين پايين پنجاه سال ٣بار
...
دخترای هم سنو سال خودم هر چي بيشتر بهتر :))

جا داشت تنفس مصنوعي هم ميدادم بهشون!! :| :))

644

سال چه حیوانی هستی؟

سال موش =
۱۳۰۳ – ۱۳۱۵ – ۱۳۲۷ – ۱۳۳۹ – ۱۳۵۱ – ۱۳۶۳ – ۱۳۷۵ – ۱۳۸۷

... ... سال گاو =
۱۳۰۴ – ۱۳۱۶ – ۱۳۲۸ – ۱۳۴۰ – ۱۳۵۲ – ۱۳۶۴ – ۱۳۷۶ – ۱۳۸۸

سال پلنگ =
۱۳۰۵ – ۱۳۱۷ – ۱۳۲۹ – ۱۳۴۱ – ۱۳۵۳ – ۱۳۶۵ – ۱۳۷۷ – ۱۳۸۹

سال خرگوش =
۱۳۰۶ – ۱۳۱۸ – ۱۳۳۰ – ۱۳۴۲ – ۱۳۵۴ – ۱۳۶۶ – ۱۳۷۸ – ۱۳۹۰

سال نهنگ =
۱۳۰۷ – ۱۳۱۹ – ۱۳۳۱ – ۱۳۴۳ – ۱۳۵۵ – ۱۳۶۷ – ۱۳۷۹ – ۱۳۹۱
سال مار =
۱۳۰۸ – ۱۳۲۰ – ۱۳۳۲ – ۱۳۴۴ – ۱۳۵۶ – ۱۳۶۸ – ۱۳۸۰ – ۱۳۹۲

سال اسب =
۱۳۰۹ – ۱۳۲۱ – ۱۳۳۳ – ۱۳۴۵ – ۱۳۵۷ – ۱۳۶۹ – ۱۳۸۱ – ۱۳۹۳

سال گوسفند =
۱۳۱۰ – ۱۳۲۲ – ۱۳۴۴ – ۱۳۴۶ – ۱۳۵۸ – ۱۳۷۰ – ۱۳۸۲ – ۱۳۹۴

سال میمون =
۱۳۱۱ – ۱۳۲۳ – ۱۳۳۵ – ۱۳۴۷ – ۱۳۵۹ – ۱۳۷۱ – ۱۳۸۳ – ۱۳۹۵

سال مرغ =
۱۳۱۲ – ۱۳۲۴ – ۱۳۳۶ – ۱۳۴۸ – ۱۳۶۰ – ۱۳۷۲ – ۱۳۸۴ – ۱۳۹۶

سال سگ =
۱۳۱۳ – ۱۳۲۵ – ۱۳۳۷ – ۱۳۴۹ – ۱۳۶۱ – ۱۳۷۳ – ۱۳۸۵ – ۱۳۹۷

سال خوک =
۱۳۱۴ – ۱۳۲۶ – ۱۳۳۸ – ۱۳۵۰ – ۱۳۶۲ – ۱۳۷۴ – ۱۳۸۶ – ۱۳۹۸

643

هی بگین چرا از دخدرا تکریم نمیشه !! :|
بفرمایین - اینطوری خوبه ازتون تکریم کنم؟ !!
ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻧﺎﺯﻥ !!
ﺩﺧﺘﺮﺍ ﮔﻠﻦ !!
ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻣﻬﺮﺑﻮﻧﻦ !!
... ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺑﺎ ﺍﺣﺴﺎﺳﻦ !!
ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺑﺎﮐﻼﺳﻦ ﻣﻠﻮﺳﻦ ﺧﻮﺷﺘﯿﭙﻦ
ﺍﺻﻸ ﺩﺍﻓﻦ !!
ﺯﺭﻧﮕﻦ ﻭ ﺑﺎ ﺍﺩبن
ﺍﺯﻓﺮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩﻧﺸوﻥ ﻫﺮﭼﯽ ﺑﮕﻢ ﮐﻤﻪ
ﻫﻤﻪ ﻣﯿﺪﻭﻧﻦ - والاااااااااااااااااااا
و از اونطرفم پسرا :
ﻣﻮﺟﻮﺩﺍﺕ ﺩﺭﻭﻏﮕﻮ ﻭ ﺧﺎﻟﯽ ﺑﻨﺪن ،
ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﺣﺮﻓﺸونو ﺑﺎﻭﺭﻧﺪﺍﺭﻩ !
مثلن خود شما الان حرفامو در مورد دخدرا باور کردین ؟ ! نکردین دیگه - میدونم

642

یکی از سرگرمی های مورد علاقم اینه که یه پچه ی 3 تا 6 ساله رو بغلش میکنم و دور خودم میچرخم تا سرش گیج بره ، بعد میذارمش رو زمین تا راه بره ، بعد میشینم نگاه میکنم که چطور هی میخوره به در و دیوار

641

سلامتی پنگوئن که یه ذره قد داره، اما بازم لاتی راه میره ...

640

دختر: بابا بوست كنممم؟؟؟.
.
.
بابا: دخترم پول ندارما،عصري مامانت بوسم كرد ;))

639

شما با کدوم بیشتر حال میکنید؟؟؟

1. از خواب پاشی بعد ببینی 1 ساعت دیگه هم میتونی بخوابی !!!

2. وقتی دست تو جیبه لباسه قدیمیت میکنی و ببینی توش یه مقدار پوله ؟!!!

3. اونی که تو فکرشی همون لحظه بهت بزنگه !!!!!

4. وقتی که فکر میکنی عمرا تو امتحانت 10 هم نمیگیری ، اما مثل من 18 میشی

638

چه زود به نبودن باهم عادت کردیم…
انگار دیگر هیچکدام از ما تنها نیست!

من با تیکه کاغذ و قلمی و سیگار نیم سوز و تنهایی…
و تو با تیکه های کاغذ دستمالی و سیگار نیم سوز و تن هایی…!!!

636

یارو زنگ زده بود رادیو میگفت :
پیغام من به اوباما اینه که اگر روزی صد تا موشک بزنی به تهران ما یک قدم عقب نمیریم !
مجری پرسید: از کجا تماس میگیرید ؟
گفت : فیروز آباد فارس !...کصافططط

635

از تـــــمام دنیـــــــــا
شانــه ای مــی خواهـم برای ســـرم ،
و ســــری بـــــــرای شــــــــــانــ ـــه ام !
کســی خستــــه نیسـتـــ از این بالــش هــای پَـــری ؟!

634

نمی دانم آلزایمر بودی یا عشق !
از روزی که مبتلایت شدم
خود را از یاد بردم .

633

اگر یک روزی قرار باشه که دیگه عشقتو نبینی

آخرین حرفی که بهش میزنی چیه ؟



فقط یک جمله باشه !

632

دل آدما...!!

شیشه نیست که روی آن * هــــــا * کنیم...!!

بعد با انگـــشت قــــلب بکشیم و وایسیم آب شـــدنش رو تماشــــا کنیم

و کیـــــف کنیم...

رو شیشه نـــازک دل آدمـــا

اگـــه قلبـــــــــی کشیدی،

باید مــــــــردونه پـــــــاش وایســــتی...

631

باور کن...!

نه در گیر تو شده ام...

و نه حسی دارم به تو...

اصلا میخواهی همه چیز را برگردانم به روز اولش؟؟

تو یک دوست معمولی شوی...

و من. . . . . نه!!!

ممکن است دوباره عاشقت شوم لعنتی....!!!

630

بد‌ترین ضربه‌ای که دخترا میخورن خیانته

اما بد‌ترین ضربه‌ای که یه پسر می‌خوره،

زمانیه که می‌فهمه سیستمش بازی مورد علاقشو ساپورت نمی‌کنه ..!

629

تابستون امسال تا میتونین خربزه و هندونه و … بخورین ، تخمه هاشو نگه دارین واسه آجیل سال بعد !!



والاااااااا نخند! جدی میگم!