درد...
درد یعنی
مرور sms هایی که روزی باورشون داشتی
وامروز بدروغ بودنشون ايمان

+ نوشته شده در چهارشنبه چهارم بهمن ۱۳۹۱ ساعت 2:13 توسط mohadeseh
|
درد یعنی
مرور sms هایی که روزی باورشون داشتی
وامروز بدروغ بودنشون ايمان


نگرانم نشو..!
امشب همه چیز رو به راه است
همه چیز آرام.....آرام
باورت می شود....
دیگر یاد گرفته ام شبها بخوابم
" با یک آرامبخش "

به عشــق در نگــاه اول اعــتقاد نــدارم
ولــي بــه " از چشم افتادن در يکــ لحــظه " عجـيــبــــــ معــتقــدم !!!

خوش آمدید
