درد...

درد یعنی

مرور sms هایی که روزی باورشون داشتی

وامروز بدروغ بودنشون ايمان


فاصله...

عکس

نگرانم نشو...!



نگرانم نشو..! 

امشب همه چیز رو به راه است 
همه چیز آرام.....آرام
باورت می شود....
دیگر یاد گرفته ام شبها بخوابم
با یک آرامبخش "

دلتنگ ِ خوבمـ

 
گاهـــﮯ...
 
 حجم ِ בلتنگـﮯ ـهايَـ م
 
 آنقدر زيــآد مـﮯ شـوב

ڪــﮧ دنيــا با تمامـ ِ وسعتش برايَــ م تنگ مـﮯشوב 
 

בلتنگ ِ ڪـسـے ڪـﮧ گردش ِ روزگارش

بـﮧ مَــ טּ ڪـ
ﮧ رسيـב از حرڪـت ايستاב

 دلتنگ ِ ڪـسـے ڪـﮧ בلتنگـﮯـهايَـ م رـآ نديـב

دلتنگ ِ خوבمـ
 
خوבے ڪـﮧ مدتهاست گم ڪـرבه امـ ...

عشق...

به عشــق در نگــاه اول اعــتقاد نــدارم

ولــي بــه " از چشم افتادن در يکــ لحــظه " عجـيــبــــــ معــتقــدم  !!!

لعنت......


http://asheganeh.ir/


لعنت به تو ای “دل”


که همیشه جائی جا می مانی


که تو را نمی خواهند…!!

میمیرم....

به سلامتی.......


گروه ایران فارس www.iranfars.ir

به سلامتي اوني ك هميشه راستشو ميگه ن اوني ك براي آروم كردنت مثل سگ دروغ ميگه!!