آب پاکی....

مـــی لرزم ...ســــرد بود ...آب ِ پاکی که روی ِدستانم ریختـــــی ... !!! ...

دوستت داشتم.......

دوستت داشتم... یادت هست؟ گفتم دوستت دارم... و تو گفتی کوچکی برای دوست داشتن رفتم تا بزرگ شوم ... اما انقدر بزرک شدم که یادم رفت دوستت دارم.

حواست باشد.....

مجــــازی هستیم...امــــا... . . . . . . . . . . . . دلمــــــان مجازی نــــیست... میشکند... حواست به تایــــپ کردنت باشــــد!! 

لیاقت.......

لیْـــآقَت مـےــخوآهــَد..

بُوבטּ בر شـْعرهـــآےِ دُخـْـتَـرے ڪْـِــﮧ ..

بــْـآ تَمــِـآ مِ عْشـــقَشْ ..

نّبـُـودنَتْ رآ اشـْــك میــریزَב ..

تَعــــجّبْ نـڪْـُـטּ !

دوستت دارم....

یه جـآیے باید دسـتـِ آدمـآ رو بکشے

نـِگه شـوטּ دارے ؛

صورتـشوטּ رو میوטּ دستـآتـ مُحـکـم بگیرے

بگے : بـبـیـטּ ...

مـטּ دوستـتـ دآرم ، نــــرو !

آبرو بده............

اين قرارداد تا ابد ميان ما برقرار باد

چشمهاي من به جاي دست هاي تو!

من به دست تو آب مي دهم

تو به چشم من آبرو بده!

من به چشم هاي بي قرار تو

قول مي دهم

ريشه هاي ما به آب

شاخه هاي ما به آفتاب مي رسد

ما دوباره سبز مي شويم!


"قيصر امين پور"

همیشه بمان

روابط خوب ; مانند عقربه های ساعت هستند.

آنها فقط گاهی اوقات همدیگر را ملاقات میکنند

اما همیشه با هم هستند

سخته

مرا اينگونه باور کن :

کمي خسته کمي تنها

کمي از ياد رفته، کمي مغرور

کمي بي کَس ? کمي گستاخ

کمي سر خوش

کمي . . .
.
.
.
قبول دارم

کمي باور کردنم سخته !!!

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

تنهاتر...

گاهــــی هیـــچ کــــس را نــداشــتـ ـه بـــاشـــی بهتــــر است

داشتــــن بعضــــی هـــا

تنهــــاتــــرت مـــی کــنــد . . .

بهم گیر نـــــــده، حوصله ندارم

یه وقتــــــایی هست که جواب همه نگرانیـــات و دلتنگیات
میشــه یه جمله
که میكوبن تو صورتــــت
"بهم گیر نـــــــده، حوصله ندارم ".......! 

خفه نشم...

بعضی چیزها را " باید " بنویسم

نه برای اینکه همه " بخونن " و بگن " عالیه "

برای اینکه " خفه نشم "

همین !!

جای خالی...

   تو نیامده بودی که جای خالیت را پر کنی

آمده بودی ببینی من با جای خالیت چه می کنم . . .
   

وابستگی....

وابستگــی هــا

وام هـــای کــوتـــاه مــدتــی هستــند بــا بهــره هـــای ـسنگیــن...........

دلـــــــــــــــم!!!

امشب یهو دلــــــــــــم کودتا کرد...
تو رو می خواســـــــــــت..
.
.
.
.
.
.
.
ســَـرَم رو کردم زیر ِ بالشت
آروم به دلـــــــــــم گفتم
خــــــــــفه شو....
دوره دموکراسی گذشته.... می زنم لهـــــــــت میکنم!!!!!!!!


http://s2.picofile.com/file/7344165806/992.jpg

یادش بخیر...

یادش بخیر کودکی!

قهر میکردیم تا قیامت ...... و لحظه ای بعد قیامت می شد 


چه معنی دارد...

چه معنـــــى دارد
زندگى...!؟
وقتى كه هیچ اتفاقى
من و تو را
سر راه هم قرار نمى دهد !! 


باران...

میگفتند باران که می بارد بوی خاک بلند میشود...

اما اینجا باران که میزند فقط بوی خاطره ها می آید.



تنهااااااایی...

تنهایی تک واژه سنگینی است
یک واژه است ولی عمق یک زندگیست
سالها گذشت وتنهایی سلطان دلم شد
سلطان دل غریب وحسرت کشم شد
ای آشنا ، عالم تنهایی چه خوش است
هرچه باشد از گدایی عشق خوشتر است... 

بایک نگاه....

گاهی فقط گاهی
با یک نگاه...
با یک نفس شاید
مواظبم بودی
پس بگذار و بگذر
نگران من نباش
خواستی بیا و مرا ببین
من هنوز تکیه به دیوار دلواپسی ایستاده ام 


رنگ آرزوهایم...

رنگ آرزوهایم این روزها خیلی پریده
تو اگر دستت به آسمانش رسید
چند تکه ابر نقاشی کن
تا دل من به ابرها خوش باشد... !



برای خودت زندگی کن...

برای خودت زندگی کن،

کسی که ترا دوست داشته باشد، با تو میماند

برای داشتنت می جنگد....

اما اگر دوست نداشته باشد، به بهانه می میرود...... 


همیشه...

لحظه هایی هست که دلم واقعاً برایت تنگ می شود.

من اسم این لحظه ها را "همیشه" گذاشته ام

عشق واقعی...

هروقت تونستی به کسی آرامش ببخشی بدون عشقت واقعیه !
وگرنه دوست داشتنی که آرامش معشوقو بگیره خودخواهیه !

آرزو میکنم...

آرزو میکنم
آرزوهایت مانند بادبادکی که از دست کودکی رها میشود
از تو با نسیم صبحگاهی جدا شود
و در دستان خدا آرام بگیرد
و شب با چشمک زدن ستاره ها باران برآورده شدنشان را ببینی

برگرد...

گفت دهانت بوی شیر میدهد و مرا تنها گذاشت و رفت .....به او بگویید: حالا بوی سیگار, بوی مشروب , بوی دروغ هم میدهد ....برگرد

وداع...

سخت است هنگام وداع
آنگاه که در می یابی
چشمانی که در حال عبور است
پاره ای از وجود تو را
نیز با خود خواهد برد

یکی رادوست میدارم...

یکی را دوست می دارم
ولی افسوس که او هرگز نمی داند
نگاهش می کنم شاید بخواند از نگاه من
که او را دوست می دارم
ولی افسوس او هرگز نمی خواند
یکی را دوست می دارم...
به برگ گل نوشتم من که او را دوست می دارم 
ولی افسوس او گل را بر گردن کودکی آویخت تا او را بخنداند
یکی را دوست می دارم...
یکی را دوست می دارم.

حواسم

خیلی عجیب است!!

حواسم راهر کجا پرت میکنم

باز کنار تو می افتد...

زيباترين سخني كه شنيدم

زيباترين سخني كه شنيدم سكوت دوست داشتني تو بود 

زيباترين احساساتم گفتن دوست داشتن تو بود 

زيباترين انتظار زندگيم حسرت ديدار تو بود 

زيباترين لحظه زندگيم لحظه با تو بودن بود 

زيباترين هديه عمرم محبت تو بود 

زيباترين تنهاييم گريه براي توبود 

زيباترين اعترافم عشق تو بود

مدیونم.....

من می نویسم و تو نمی خوانی؛

 

اما چون، مخاطب تویی؛

 

مدیونم اگر ننویسم ...!