خداحافظ يعني........


چرا آدما نمیدونن
بعضی وقت ها خداحافظ یعنی :
"نذار برم"
یعنی برم گردون
سفت بغلم کن
سرمو بچسبون به سینه ات و بگو :
خداحافظ و زهرمار
بیخود کردی میگی خداحافظ
مگه میذارم بری؟!!
مگه الکیه !!!
چرا نمیفهمن نمیخای بری ؟!!
چرا میذارن بری ؟!!

هوایت...

هوایت

دستان سنگینی داشت

وقتی به سرم زد

فهمیدم...


احساس...

چه دمدمی مزاج شده احساسم

گاهی  ارام...

گاهی بارانی...

چه بی ثباتم بی تو....

 

 

ناز...

چه تجارت ناشیانه ای بود

ان همه

نازی

که من از تو خریدم

 

دوست داشتن

هرچه

دلم

را خالی میکنم

دوباره بر میشود

از

تو...

چه برکتی دارد

دوست داشتنت

 

یادت........

یادت پرچم صلحیست

میان شورش این همه

فکر...

 

شاید........

هوس کرده ام خوب نباشم..

شاید حالم رابپرسی...

 

برگرد...

برگرد...

از اول برو..

چشمانم پراز اشک بود

واضح ندیدمت...


اگه کسی گفت دوست دارم

‎اگه کسی بهت گفت دوستت دارم ؛ آروم بغلش کن ، نازش کن ، سرشو بذار روی شونت و یواش در گوشش بگو :خوب بسه دیگه پاشو خیلی خندیدیم !اونجایی که تو درس میخوندی ما مدیر مدرسه بودیم

نبودنت

و نمره ے مـטּ باز صفر مــے شود ...!!!

هنوز نبودنت را یاد نگرفتـــﮧام...


گاهی........

گاهــــ ــی حــ ــس میکنم روی دست خــ ــدا مانده ام...

خستــ ـه اش کرده ام...

خــ ـودش هم نمیداند با من چـ ـــه کند...


برگرد......

هرچقدر بیشتر میخواهمت . . .

دورتر میشوی . . برگرد ! . . .

قول میدهم دیگر دوستت نداشته باشم!!!

مُـحـبت زیــادی،

مُـحـبت زیــادی،

هَـمیـشه آدمــہـا را خــَـرابـــــ مــےڪُـنـد

گـاهــی آدمــہـا مــی رونــد ...
...
نـه بـــرای اینـڪـہ دلآیـل مــآنـدنـشــان ڪـَـم شـُـده ...

بـه ایـن دلیـل که آنـقــَـدر ڪـوچَـڪـَـنـــد

ڪـہ تحـمـل حـَجـم بــالای مُـحـبت تـــــو را نــدارنـد ...

" او ڪـہ رفـتنی ست ، بُـگـــذار بــــروَد

آغـوشـت را تـنـگ تـر کــن ...

دو قـلـب دارم !



  یـکـی در طـرف ِ چـپ ...



   و دیـگـری در طـرف ِ راسـت ...!



   آغـوشـت را تـنـگ تـر کــن ...



  مـن ایـن تـن ِ دو قـلـب را دوسـت دارم ... !

تنهام..............

یه روز بهم گفت: «می خوام باهات دوست باشم؛آخه می دونی؟


من اینجا خیلی تنهام»


بهش لبخند زدم و گفتم:


«آره می دونم فكر خوبیه


من هم خیلی تنهام»


یه روز دیگه بهم گفت:


«می خوام تا ابدباهات بمونم؛ آخه می دونی؟


من اینجا خیلی تنهام»


بهش لبخند زدم و گفتم: «آره می دونم فكر خوبیه.


من هم خیلی تنهام»


یه روز دیگه گفت:


«می خوام برم یه جای دور، جایی كه هیچ مزاحمی نباشه


بعد كه همه چیز روبراه شد تو هم بیا آخه می دونی؟


من اینجا خیلی تنهام»


بهش لبخند زدم و گفتم: «آره می دونم فكر خوبیه


من هم خیلی تنهام»


یه روز تو نامه ش نوشت: «من اینجا یه دوست پیدا كردم آخه


می دونی؟


من اینجا خیلی تنهام»


براش یه لبخند كشیدم وزیرش نوشتم: «آره می دونم فكر خوبیه


من هم خیلی تنهام»


یه روز یه نامه نوشت و توش نوشت:


«من قراره اینجا با این دوستم تا ابد زندگی كنم آخه می دونی؟


من اینجا خیلی تنهام»


براش یه لبخند كشیدم و زیرش نوشتم: «آره می دونم فكر خوبیه


من هم خیلی تنهام»


حالا دیگه اون تنها نیست و من از این بابت خیلی خوشحالم


و چیزی که بیشتر خوشحالم می کنه اینه که نمی دونه


من هنوز هم خیلی تنهام



جان.......

صدایت می کردم


این جانی که میگفتی


جانم را می گرفت ...


کاش نمیزدی این حرفها رو


دل من جنبه نداشت


موقعی که نیستی دارد دمار از روزگارم در می آورد .



شاید منم

سعی نکن متفاوت باشی !!!


فقط خوب باش !


این روزها "خوب بودن"


به اندازه کافی "متفاوت" است


این روزها همه ادعا دارن طعم خیانت را چشیده اند


همه ادعا دارن بدی را به چشم دیده اند


همه ادعا دارن تنهایی را کشیده اند


پس کیست که دنیا رو به گند کشیده است ؟!

شـــــایــــــد مــــنــــم !!!




گاهی دلت میخواد


گاهی دلت میخواد


همه بغضهات از تو نگاهت خونده بشه !!!

وقتی که جسارت گفتن کلمه ی رو نداری ...

اما یه نگاه گنگ تحویل میگیری و یه جمله مثل ...


چیزی شده ؟؟؟


اونجاست که بغضتو با لیوان سکوتت سر میکشی


و با لبخند میگی : نه هیچی ....


حــتـــی از مـــن هــــم گــــذشــــت

آنکه دوستم داشت؛


آدم با گذشتی بود؛


حــتـــی از مـــن هــــم گــــذشــــت ...!



بمانی بخاطر خواهشم

آرزویم با تو بودن است؛


اما نه به بهای پا گذاشتن روی آرزوی تو؛


آرزویم این است که؛


بخواهی و بمانی؛


نـــه ایــنــکــه بــمــانــی بــه خــواهــشـــم ...!

تـــــو

کسی چه میداند امروز چند بار فرو ریختم ...


از دیدن کسی که ...


تنها لباسش شبیه "تـــــو" بود !!!



اینقدازم دورنباش...

دوس دارم دستم به اونی که دوستش دارم برسه

بگیرمش ویه عالمه کتکش بزنم

یهو وسط کتک زدن

بزنم زیرگریه وبگم 

آخه دیوونه!!!

دلم واست تنگ میشه!!!

اینقدازم دورنباش.............


نه اینکه زانو زده باشم

 

 

نه اینکه زانو زده باشم....نه....

 

فقط تنهایی سنگین است

تنهایی


 

امروز عکس تنهاییم را قاب گرفتم

 

 


عکسی در ابعاد

 

 


سه در بی نهایت

یادم تورافراموش...

 

http://www.newfun.ir/wp-content/up/2011/10/ax-asheghaneh_NewFun.ir-2.jpg

 

 

جناغ شکستیم

 

 

گفتیم یادم تو را فراموش

 

 

تمام استخوانهایم شکست

 

 

اما تو فراموش نشدی

تنها راه از دست ندادن........

 

 

 

تمام کبوترانم را میپرانم

 

 

شاید تنها راه از دست ندادن

 

 

 نداشتن باشد

قسمت نیست



 

 

دلم میگیرد...

 

 

وقتی میبینم...

 

 

او هست...

 

 

منم هستم...

 

 

اما...

 

 

قسمت نیست

 

برای تو


 

 

گلایه ای نیس...غرق شدن در دریا

 

 

فرجام لحظه ای بود که بی گدار به آب زدم

چه خوش خیال است!!

چه خوش خیال است!!

چه میخندد،چه ژستی گرفته!!

چه بی ادب است،انگارکینه ی از من دارد!!

فــــــــــــــــــــــــ ــاصـــــــــــــــــــــ ــلــــــــــــــــــــــ ـه را میگویم!!

به خیالش تو را از من دور کرده،به خیالش وسط ما دوتا قرار گرفته،چه خوش خیال است

نمیداند تو جایت خیلی گرمو راحت و امن است.

آری جای تو اینجا

در قلب من است وکسی نمیتواند جای تو را بگیرد.هیچکس.

اینو که تو میدانی....

تا حالا بهت نگفتم


تا حالا بهت نگفتم ولی حالا می خوام بگم بی تو میمیرم ..

می خوام بگم تو دنیای منی ..

می خوام بگم با تو بودن چه لذتی داره ..

می خوام بگم دوست دارم فقط به خاطر خودت !!

می خوام بگم شدی مجنون عشقم ...

می خوام بگم هر وقت اراده کنی برات میمیرم !

می خوام بگم که می خوام دلمو فرش زیر پات کنم ..

می خوام بگم اگه یه روز نبینمت چقدر دلم برات تنگ میشه !!

می خوام بگم نبودنت برام پایان زندگیه !!

می خوام بگم به بلندی قله اورست و پهناوری اقیانوس اطلس دوست دارم ...

می خوام بگم یه گوشه چشاتو به همه دنیا نمیدم ...

می خوام بگم هیچ وقت طاقت هجرتو ندارم ...

می خوام بگم مثل خرابه های بم خرابتم ...

می خوام بگم بیشتر از عشق لیلی به مجنون عاشقتم ..

می خوام بگم هر جور که باشی دوست دارم !!

می خوام بگم غم تو رو به شادی دیگران نمیدم !!

می خوام بگم اگه حتی من رو هم دوست نداشته باشی من دوست دارم ..

می خوام بگم مثل نفسی برام اگه نباشی منم نیستم ...

می خوام بگم هر شب با خیالت می خوابم !!

می خوام بگم جایگاه همیشگی تو قلب منه !!

می خوام بگم حاضرم قشنگترین لحظه هام رو با سخت ترین دقایقت عوض کنم ..

می خوام بگم لحظه ای که تو رو میبینم بهترین لحظه زندگیمه !!

می خوام بگم در حد پرستش دوست دارم ....!

حرف آخرم عشقم:"دوست دارم ""عاشقتم""میپرستمت